درب‌های صحن حرم سید الکریم(ع) به روی زائران باز است درب‌های صحن حرم سید الکریم(ع) به روی زائران باز است درب‌های صحن حرم سید الکریم(ع) به روی زائران باز است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درب‌های صحن حرم سید الکریم(ع) به روی زائران باز است درب‌های صحن حرم سید الکریم(ع) به روی زائران باز است درب‌های صحن حرم سید الکریم(ع) به روی زائران باز است درب‌های صحن حرم سید الکریم(ع) به روی زائران باز است درب‌های صحن حرم سید الکریم(ع) به روی زائران باز است

درب‌های صحن حرم سید الکریم(ع) به روی زائران باز است

مدیر روابط عمومی حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، از پذیرش زائران در این مکان مقدس تا ساعت ۱۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمد بیگی مدیر روابط عمومی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، درباره شرایط حضور زائران در این آستان مقدس گفت: درب‌های صحن حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از ساعت ۷ صبح تا ۶ بعدازظهر بر روی زائران باز است.


وی افزود: بر اساس مجوز ستاد کرونا، زائران می‌بایست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به مدت خیلی کوتاه در صحن عرض ارادت کرده و سپس خارج شوند. برگزاری برنامه‌های مناسبتی و تجمع‌ها در این آستان فعلاً تعطیل شده است.


بیگی اظهار کرد: البته با توجه به سقف بلند حرم و رعایت فاصله گذاری ها، نماز جماعت ظهر و عصر و همچنین مغرب و عشاء در این بارگاه ملکوتی برگزار می شود. شرط حضور برای زائران هم استفاده از ماسک و رعایت فاصله هاست.


| شناسه مطلب: 104423




عبدالعظیم حسنی



نظرات کاربران