نامه هنیه به ایران وچند کشور دیگردرباره برگزاری انتخابات درفلسطین نامه هنیه به ایران وچند کشور دیگردرباره برگزاری انتخابات درفلسطین نامه هنیه به ایران وچند کشور دیگردرباره برگزاری انتخابات درفلسطین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نامه هنیه به ایران وچند کشور دیگردرباره برگزاری انتخابات درفلسطین نامه هنیه به ایران وچند کشور دیگردرباره برگزاری انتخابات درفلسطین نامه هنیه به ایران وچند کشور دیگردرباره برگزاری انتخابات درفلسطین نامه هنیه به ایران وچند کشور دیگردرباره برگزاری انتخابات درفلسطین نامه هنیه به ایران وچند کشور دیگردرباره برگزاری انتخابات درفلسطین

نامه هنیه به ایران وچند کشور دیگردرباره برگزاری انتخابات درفلسطین

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در نامه‌ای به سران ایران و چند کشور، به موضوع تحقق وحدت ملی و برگزاری انتخابات در فلسطین پرداخت. 

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی روز شنبه(20 دی ماه) به سازمان ملل و سران برخی کشورها از جمله ایران درباره برگزاری انتخابات در فلسطین و تلاش ها جهت مصالحه نامه نوشت.


تارنمای حماس گزارش داد که «اسماعیل هنیه» در این نامه که به سازمان ملل و ایران، اردن، سوئیس و آفریقای جنوبی ارسال شده است تلاش‌های این جنبش برای تحقق وحدت ملت فلسطین و پایان چندپارچگی و موافقت با برگزاری انتخابات قانونگذاری و ریاستی را تشریح کرده است.


رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین از سران کشورهای مختلف خواست تا از این تلاش‌ها حمایت کنند و در راستای موفقیت این گام‌ها که موجب تقویت اتحاد ملت فلسطین می‌شود، گام بردارند.


بر اساس گزارش رسانه‌ها، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ظرف چند روز آینده فرمان ریاستی برگزاری انتخابات را صادر خواهد کرد و انتخابات در نیمه ماه مه (25 اردیبهشت1400 شمسی) برگزار می‌شود.


دبیران کل گروه‌های فلسطینی چهار ماه پیش(سپتامبر گذشته) طی نشستی که در استانبول ترکیه برگزار کردند بر برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات پیاپی (پارلمانی، ریاست جمهوری و مجلس ملی)  توافق کردند.


اکنون هم رهبران فتح و حماس بار دیگر بر توافق خود برای برگزاری پیاپی و متوالی این سه انتخابات و در بازه زمانی که بیشتر از شش ماه به طول نکشد، تاکید کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران