مسابقه «فاطمه زهرا(ع) بهجة النبوة» به میزبانی آستان مقدس عباسی مسابقه «فاطمه زهرا(ع) بهجة النبوة» به میزبانی آستان مقدس عباسی مسابقه «فاطمه زهرا(ع) بهجة النبوة» به میزبانی آستان مقدس عباسی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسابقه «فاطمه زهرا(ع) بهجة النبوة» به میزبانی آستان مقدس عباسی مسابقه «فاطمه زهرا(ع) بهجة النبوة» به میزبانی آستان مقدس عباسی مسابقه «فاطمه زهرا(ع) بهجة النبوة» به میزبانی آستان مقدس عباسی مسابقه «فاطمه زهرا(ع) بهجة النبوة» به میزبانی آستان مقدس عباسی مسابقه «فاطمه زهرا(ع) بهجة النبوة» به میزبانی آستان مقدس عباسی

مسابقه «فاطمه زهرا(ع) بهجة النبوة» به میزبانی آستان مقدس عباسی

آستان مقدس حضرت عباس(ع) از برگزاری مسابقه «فاطمه زهرا(ع) بهجة النبوة» در سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از الکفیل، واحد قرآنی متعلق به شعبه ارشاد دینی بانوان در دفتر دبیرکل آستان عباسی مسابقه «فاطمه زهرا(ع) بهجة النبوة» را به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا در 20 جمادی الثانی مطابق با 15 بهمن 1399 برگزار می کند.


فاطمه سید عباس موسوی مسئول این واحد گفت: ما به میراث اهل بیت(ع) که به دست ما رسیده است، توجه داریم. به همین دلیل این مسابقه را به مناسبت سالروز حضرت فاطمه زهرا(ع) به راه انداخته ایم.


موسوی افزود: این مسابقه بر خلاصه کردن کتاب «مشاهدات الملأ الأعلی شرح حدیث الکساء» نوشته «سید محمد علی الحلو» متمرکز است. خلاصه های این کتاب برای ارزیابی در کمیته متخصص بررسی می شود.


وی درباره شرایط شرکت در این مسابقه گفت: سن شرکت کننده نباید از 18 سال کمتر باشد، تعداد صفحات خلاصه شده نباید بیش از 10 صفحه باشد و خلاصه کتاب باید به ایمیل واحد قرآن ارسال شود.


مسئول این واحد گفت: این مسابقه تنها برای بانوان است. آخرین مهلت ارسال خلاصه ها 11 بهمن 1399 مطابق با 16 جمادی الثانی است.


موسوی گفت: اعلام اسامی برگزیدگان پس از پایان مسابقه انجام می شود و در صفحه شبکه الکفیل و صفحه واحد قرآنی در فیس بوک قرار خواهد گرفت.


علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند برای اطلاعات بیشتر  به این لینک https://alkafeel.net/ar-news/control  مراجعه کنند.




نظرات کاربران