برگزاری دوره قرآنی «من الظلمات الی النور» در هفت کشور  برگزاری دوره قرآنی «من الظلمات الی النور» در هفت کشور  برگزاری دوره قرآنی «من الظلمات الی النور» در هفت کشور  بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری دوره قرآنی «من الظلمات الی النور» در هفت کشور  برگزاری دوره قرآنی «من الظلمات الی النور» در هفت کشور  برگزاری دوره قرآنی «من الظلمات الی النور» در هفت کشور  برگزاری دوره قرآنی «من الظلمات الی النور» در هفت کشور  برگزاری دوره قرآنی «من الظلمات الی النور» در هفت کشور 

برگزاری دوره قرآنی «من الظلمات الی النور» در هفت کشور 

مؤسسه دارالقرآن انگلستان دوره قرآنی مجازی «من الظلمات الی النور» را در هفت کشور در راستای نهادینه‌ کردن فرهنگ قرآن برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ایکنا، مؤسسه دارالقرآن انگلستان با همکاری اساتیدی در کشور انگلیس امسال به صورت مجازی میزبان یکی از طرح‌های آموزشی قرآنی می‌شود که سال گذشته به صورت پراکنده و با اولویت تعداد مخاطبان در کشورهای مختلف برگزار شد.


مباحث آموزشی این دوره از ۱۸ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی برابر با ۲۹ دی آغاز خواهد شد و به مدت سه ماه ادامه دارد.


شرکت‌کنندگان این دوره از کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا، فرانسه، کنیا، تانزانیا و امارات خواهند بود و این برنامه قرار است به صورت دوره‌های تکمیلی در آینده نیز ادامه یابد.


زیست قرآنی مبنای این دوره است و در آن آیاتی که در زندگی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی انسان کاربرد دارند، تبیین و ارائه خواهد شد.


علاقه‌مندان برای آشنایی با برنامه‌های دارالقرآن انگلستان می‌توانند به سایت این مرکز به نشانی «https://lms.darulquran.co.uk/en/» مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران