شهادت یک کارگر فلسطینی در شرق کرانه باختری شهادت یک کارگر فلسطینی در شرق کرانه باختری شهادت یک کارگر فلسطینی در شرق کرانه باختری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شهادت یک کارگر فلسطینی در شرق کرانه باختری شهادت یک کارگر فلسطینی در شرق کرانه باختری شهادت یک کارگر فلسطینی در شرق کرانه باختری شهادت یک کارگر فلسطینی در شرق کرانه باختری شهادت یک کارگر فلسطینی در شرق کرانه باختری

شهادت یک کارگر فلسطینی در شرق کرانه باختری

منابع خبری از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن پنج نفر دیگر در اثر برخورد عمدی یک خودرو گشتی ارتش رژیم صهیونیستی با خودروی حامل کارگران در شرق کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کارگران فلسطینی در حال بازگشت به منازل شخصی خود در منطقه «اغوار» کرانه باختری بودند که یک خودروی گشتی رژیم صهیونیستی با خودروی آنها برخورد می کند.


یکی از مسئولان محلی فلسطین این حادثه را «عمدی» خواند و آن را «جنایت» رژیم صهیونیستی برشمرد.


احمد الاسعد معاون فرماندار طوباس در این باره گفت که در این جنایت عمدی یکی از کارگران فلسطینی شهید و پنج نفر هم زخمی و راهی بیمارستان شدند.


 وی در پایان خواستار حمایت جامعه جهانی از کارگران فلسطینی در برابر این جنایات عمدی و از پیش برنامه‌ریزی شده رژیم صهیونیستی شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران