شماره دوم دوفصلنامه «جامعه مهدوی» منتشر شد

دومین شماره دوفصلنامه علمی ـ تخصصی «جامعه مهدوی» به همت پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دومین شماره دوفصلنامه علمی ـ تخصصی «جامعه مهدوی» مربوط به پاییز و زمستان ۱۳۹۹ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jm.isca.ac.ir نمایه گردید.


«شناسایی راهبردهای مطلوب نظام جمهوری اسلامی ایران در مدیریت فرهنگ انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دام ظله» نوشته محمد قبادی و غلامرضا بهروزی‌لک، «تبیین و شرح حکمت و کارکرد غیبت از دیدگاه امام خامنه‌ای مدظله‌العالی» به قلم محمدهادی همایون و «چشم‌انداز جامعه منتظر در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حفظه اللّه» اثر رحیم کارگر از جمله مقالات این شماره است.


همچنین «پیش‌فرض‌های نظام‌سازی (نظام اسلامی) در جامعه منتظر بر اساس اندیشه رهبر معظم انقلاب» به قلم نجفعلی غلامی، «علل اوج‌گیری مهدی‌پژوهی و مهدی‌ستیزی در غرب و راه‌های مقابله با آن در پرتو نظرات حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای» نوشته زهیر دهقانی، «موقعیت و جایگاه روحانیت در جامعه منتظر» اثر رضا عیسی‌نیا و «مؤلفه‌های اصلی انتظار و فطری‌بودن حقیقت آن» نوشته محمدمهدی اعتصامی از دیگر مطالبی می باشد که در این شماره منتشر شده است.


دو فصلنامه جامعه مهدوی در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)، پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica)، مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)، پرتال جامع علوم انسانی، سامانه نشریه: jm.isca.ac.ir، کتابخوان همراه پژوهان (pajoohaan.ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران