تحریم آستان قدس رضوی نهاد زیارت و دلدادگی را هدف گرفته است تحریم آستان قدس رضوی نهاد زیارت و دلدادگی را هدف گرفته است تحریم آستان قدس رضوی نهاد زیارت و دلدادگی را هدف گرفته است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تحریم آستان قدس رضوی نهاد زیارت و دلدادگی را هدف گرفته است تحریم آستان قدس رضوی نهاد زیارت و دلدادگی را هدف گرفته است تحریم آستان قدس رضوی نهاد زیارت و دلدادگی را هدف گرفته است تحریم آستان قدس رضوی نهاد زیارت و دلدادگی را هدف گرفته است تحریم آستان قدس رضوی نهاد زیارت و دلدادگی را هدف گرفته است

تحریم آستان قدس رضوی نهاد زیارت و دلدادگی را هدف گرفته است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم آستان قدس رضوی نهاد زیارت و دلدادگی را هدف گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، شهباز حسن‌پور با اشاره به اقدام مذبوحانه آمریکا در تحریم آستان قدس رضوی اظهار داشت: عشق و ارادت به ساحت اهل بیت(ع)حلقه وصل شیعیان و دلدادگان در سراسر دنیاست و مختص به دلدادگان یک جغرافیای خاص نیست.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همواره این ارادت به ساحت ائمه اطهار(ع) برای دشمن گران تمام شده است ، بیان کرد: در برهه‌های مختلف نیز دشمنان بغض و کینه خود را نسبت به این دلدادگی نشان داده‌اند.


حسن‌پور عنوان کرد: در این میان مشهدالرضا(ع) به عنوان ام القری جهان اسلام و پایتخت معنوی کشورمان همواره مورد توجه دلدادگان اهل بیت و ساحت نورانی امام هشتم بوده است.


وی با تاکید بر اینکه مشهد به دلیل افتخار میزبانی از مضجع شریف رضوی قطعه‌ای از بهشت است تصریح کرد: دشمنان امت اسلامی نیز دقیقا متوجه موقعیت کانونی مشهدمقدس شده‌اند.


وی گفت: تحریم آستان قدس رضوی نیز برنامه‌ای کور از سوی دولت آمریکا است که مشخصا نهاد زیارت و دلدادگی را هدف گرفته است.


حسن پور عنوان کرد: این قبیل اقدامات در عرصه بین‌الملل نخ‌نما شده و این در حالی است که آنان این بار سراغ نهادی رفته‌اند که به خدمت و محرومیت‌زدایی و توسعه امر زیارت شهیر است.


وی بیان کرد: تحریم آستان قدس رضوی دافعه زیادی برای نهاد تحریم‌گر ایجاد خواهد کرد و قطعا این قبیل اقدامات باید با پاسخ مناسب حقوقی روبرو شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران