هراس رژیم صهیونیستی از قدرت مقاومت اسلامی هراس رژیم صهیونیستی از قدرت مقاومت اسلامی هراس رژیم صهیونیستی از قدرت مقاومت اسلامی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هراس رژیم صهیونیستی از قدرت مقاومت اسلامی هراس رژیم صهیونیستی از قدرت مقاومت اسلامی هراس رژیم صهیونیستی از قدرت مقاومت اسلامی هراس رژیم صهیونیستی از قدرت مقاومت اسلامی هراس رژیم صهیونیستی از قدرت مقاومت اسلامی

هراس رژیم صهیونیستی از قدرت مقاومت اسلامی

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک)، حماس را بزرگترین تهدید برای این رژیم می‌داند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بر اساس خبر رسانه های فلسطینی، رژیم صهیونیستی اعلام کرده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به دلیل افزایش توانایی های نظامی آن در غزه و تلاش برای انجام عملیات در کرانه باختری، در سال های آینده، بزرگترین تهدید برای این رژیم به شمار می رود.


خبرگزاری فلسطینی شهاب به نقل از رسانه های صهیونیستی افزود: شاباک در سال گذشته ۴۳۰ عملیات امنیتی را در کرانه باختری و قدس خنثی کرده است.


در سال گذشته میلادی ۳ اسرائیلی در کرانه سرزمین های اشغالی کشته و ۴۶ نفر دیگر زخمی شدند.


گزارش های رسانه های اسرائیلی نشان می دهد که با وجود آرامش نسبی میان حماس و رژیم صهیونیستی، آغاز درگیری های جدید با حماس به خاطر اوضاع دشوار اقتصادی حاکم بر نوار غزه، دور از انتظار نیست.


آماده‌باش صهیونیست ها در آستانه آغاز به کار بایدن


ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه آغاز به کار رئیس جمهوری جدید آمریکا سطح آمادگی خود را افزایش داده است.


رسانه های فلسطینی بامداد چهارشنبه اعلام کردند که با پایان یافتن دوران حکومت ترامپ، ترس وجود صهیونیست ها را فراگرفته است.


براین اساس نیروهای رژیم صهیونیستی در منطقه دریای سرخ به حالت آماده باش کامل درآمده اند.


تارنمای عبری زبان والا نیز مدعی شد، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات انتقام جویانه ایران در دریای سرخ در پاسخ به ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و محسن فخری زاده دانشمند هسته ای، سطح آماده باش نیروهای خود را افزایش داده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران