تظاهرات مردم صنعا در اعتراض به تروریستی خواندن تظاهرات مردم صنعا در اعتراض به تروریستی خواندن تظاهرات مردم صنعا در اعتراض به تروریستی خواندن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تظاهرات مردم صنعا در اعتراض به تروریستی خواندن تظاهرات مردم صنعا در اعتراض به تروریستی خواندن تظاهرات مردم صنعا در اعتراض به تروریستی خواندن تظاهرات مردم صنعا در اعتراض به تروریستی خواندن تظاهرات مردم صنعا در اعتراض به تروریستی خواندن

تظاهرات مردم صنعا در اعتراض به تروریستی خواندن "انصارالله"

صدها تن در صنعا، پایتخت در اعتراض به اقدام آمریکا در درج نام گروه انصارالله یمن در لیست سازمان‌های تروریستی تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، صدها تن از ساکنان صنعا روز چهارشنبه (یکم بهمن ماه) در تظاهراتی اعتراضی شعارهایی علیه آمریکا سر دادند و دست نوشته‌هایی در محکومیت تصمیم این کشور در درج نام گروه انصارالله یمن در لیست سازمان‌های تروریستی دست داشتند.


بر اساس این گزارش، یکی از شرکت‌کنندگان در تظاهرات آمریکا را مادر تروریسم خواند و گفت که آنها برای بیان مخالفت‌شان با اقدام آمریکا تظاهرات کرده‌اند.


حزام الاسد،‌ عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن هم تاکید کرد: دشمنی دولت‌های متعدد آمریکا علیه ملت یمن ادامه دارد و این هرگز چیز جدیدی نخواهد بود.




نظرات کاربران