داعش رسماً مسئولیت دو انفجار خونین در بغداد را به عهده گرفت داعش رسماً مسئولیت دو انفجار خونین در بغداد را به عهده گرفت داعش رسماً مسئولیت دو انفجار خونین در بغداد را به عهده گرفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
داعش رسماً مسئولیت دو انفجار خونین در بغداد را به عهده گرفت داعش رسماً مسئولیت دو انفجار خونین در بغداد را به عهده گرفت داعش رسماً مسئولیت دو انفجار خونین در بغداد را به عهده گرفت داعش رسماً مسئولیت دو انفجار خونین در بغداد را به عهده گرفت داعش رسماً مسئولیت دو انفجار خونین در بغداد را به عهده گرفت

داعش رسماً مسئولیت دو انفجار خونین در بغداد را به عهده گرفت

گروهک تروریستی داعش در بیانیه‌ای رسماً مسئولیت دو انفجار انتحاری روز پنج‌شنبه بغداد را بر عهده گرفت. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، گروهک تروریستی داعش بامداد امروز جمعه (3 بهمن ماه) با صدور بیانیه‌ای رسماً مسئولیت دو عملیات انتحاری دیروز در بغداد را که دست کم 32 کشته و 110 زخمی بر جای گذاشت، بر عهده گرفت.


در بیانیه داعش آمده است که «ابو یوسف الانصاری» (اولین عامل انتحاری) کمربند انفجاری خود را در جمع حاضرین در منطقه «ساحه الطیران» واقع در مرکز بغداد منفجر کرد.


داعش افزود: پس از آن، «محمد عارف المهاجر» (دومین عامل انتحاری) خود را در محل تجمع کسانی که به دلیل وقوع انفجار اول جمع شده بودند، منفجر کرد که در مجموع این دو عملیات انتحاری، بیش از 30 نفر کشته و 100 نفر زخمی شدند.


دو انفجاری که پنجشنبه در یک بازار شلوغ در مرکز بغداد به وقوع پیوست دست‌کم ۳۲ کشته و ۱۱۰ زخمی به جا گذاشت. این انفجارها، مرگبارترین حمله تروریستی در بغداد طی سه سال گذشته به شمار می‌رود.


وزارت کشور عراق گفت که نخستین عامل انتحاری با تمارض به بیماری در یک بازار شلوغ در میدان طیران بغداد جمعیت را به سمت خودش کشانده و سپس با کمربند انفجاری خودش را منفجر کرد. هنگامی که جمعیت در حال هجوم به سمت صحنه برای کمک به قربانیان بودند عامل انتحاری دوم خودش را منفجر کرد.




نظرات کاربران