ممانعت نظامیان صهیونیستی از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی ممانعت نظامیان صهیونیستی از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی ممانعت نظامیان صهیونیستی از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ممانعت نظامیان صهیونیستی از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی ممانعت نظامیان صهیونیستی از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی ممانعت نظامیان صهیونیستی از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی ممانعت نظامیان صهیونیستی از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی ممانعت نظامیان صهیونیستی از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی

ممانعت نظامیان صهیونیستی از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی

نظامیان رژیم صهیونیستی این هفته نیز مانع ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی برای اقامه نماز جمعه شدند.   

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نظامیان رژیم صهیونیستی، روز جمعه (3 بهمن ماه) به بهانه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مانع ورود هزاران فلسطینی برای ادای نماز جمعه به مسجدالاقصی شدند.


بنابه اعلام شاهدان عینی، نیروهای رژیم صهیونیستی تنها برای اهالی منطقه قدیمی قدس اشغالی که مسجدالاقصی در آن واقع شده است، اجازه ورود به این مسجد را داده‌اند.


در همین راستا عمر الکسوانی، مدیر مسجدالاقصی گفت: اسرائیل فقط از ورود فلسطینیان به مسجد ممانعت می‌کنند اما برای شهرک‌نشینان (صهیونیست) اجازه ورود می‌دهد.


رژیم صهیونیستی چندین ماه است به بهانه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مانع ورود فلسطینیان برای ادای نماز جمعه به مسجدالاقصی می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران