پیشرفت ساخت صحن حضرت زینب(ع) در آستان مقدس حسینی پیشرفت ساخت صحن حضرت زینب(ع) در آستان مقدس حسینی پیشرفت ساخت صحن حضرت زینب(ع) در آستان مقدس حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیشرفت ساخت صحن حضرت زینب(ع) در آستان مقدس حسینی پیشرفت ساخت صحن حضرت زینب(ع) در آستان مقدس حسینی پیشرفت ساخت صحن حضرت زینب(ع) در آستان مقدس حسینی پیشرفت ساخت صحن حضرت زینب(ع) در آستان مقدس حسینی پیشرفت ساخت صحن حضرت زینب(ع) در آستان مقدس حسینی

پیشرفت ساخت صحن حضرت زینب(ع) در آستان مقدس حسینی

آستان مقدس امام حسین(ع) از ادامه کار ساخت و ساز در صحن حضرت زینب(ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی به نقل از nashatat، کارکنان مهندسی و فنی در بخش پروژه های مهندسی به طور شبانه روز کار ساخت و ساز در صحن حضرت زینب(ع) را به عنوان بخشی از پروژه توسعه شهر کربلا ادامه می دهند.


مهندس «مهدی قزوینی» از مسئولان بخش پروژه های مهندسی در این باره گفت: با تلاش کارکنان مهندسی و فنی در طرح صحن حضرت زینب(ع) کار حفر تونل ارتباطی بین ایستگاه الکترومکانیک و این طرح درحال انجام است.


قزوینی افزود: این تونل از مهم ترین بخش های طرح صحن حضرت زینب(ع) است که به دوبخش تقسیم می شود. بخش اول زیر گذری برای تردد خودروها و بخش دوم  رابط خدماتی است که برای فاضلاب و برق مورد استفاده قرار می گیرد.


وی افزود: اجرای این طرح در دو مرحله خواهد بود. مرحله اول برطرف کردن مشکلاتی است که در مسیر تونل فاضلاب و برق قرار دارد و تغییر مسیر آن. مرحله دوم حفر تونل و بازسازی مشکلات و ساخت سقف و دیوارها است.


قزوینی گفت: صحن حضرت زینب(ع) شامل موزه، مهمانسرا، کتابخانه، مناطق عبادی، بازار الزینبیه و مقام تل زینبی است و این طرح از مهم ترین طرح های آستان مقدس حسینی به شمار می آید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران