پیشرفت های کشور مرهون فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است پیشرفت های کشور مرهون فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است پیشرفت های کشور مرهون فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیشرفت های کشور مرهون فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است پیشرفت های کشور مرهون فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است پیشرفت های کشور مرهون فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است پیشرفت های کشور مرهون فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است پیشرفت های کشور مرهون فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است

پیشرفت های کشور مرهون فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است

رئیس جامعه مدرسین در دیدار وزیر اطلاعات گفت: دشمنان ما امید داشتند که این انقلاب در ماه ها و سال های اولیه با شکست مواجه شود اما به کوری چشم آنان ایران اسلامی روز به روز پیشرفت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورایعالی عالی جامعه مدرسین دیدار و گفتگو کرد.


رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این دیدار ماه بهمن را  بهار انقلاب توصیف و  به پیشرفت های روز افزون انقلاب اسلامی اشاره کرد.


وی بیان کرد: «دشمنان ما امید داشتند که این انقلاب در ماه ها و سال های اولیه با شکست مواجه شود اما به کوری چشم آنان ایران اسلامی روز به روز پیشرفت می کند». «بخشی از این پیشرفتها مرهون زحمات و تلاشهای شبانه روزی و ایثارگرانه فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است.»


دبیر شورایعالی حوزه های علمیه ضمن تقدیر از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و ارتقاء امنیت کشور برای آنان آرزوی موفقیت کرد.


گفتنی است: در ابتدای این دیدار وزیر اطلاعات گزارشی از آخرین تحولات کشور و منطقه ارائه کرد.


حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی همچنین با اشاره به توطئه های دشمنان در ایجاد بی ثباتی و ناامن سازی کشور از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی سازی این توطئه ها گزارش داد.




نظرات کاربران