رزمندگان حشد الشعبی دلاورانه در برابر تروریست های تکفیری ایستادند رزمندگان حشد الشعبی دلاورانه در برابر تروریست های تکفیری ایستادند رزمندگان حشد الشعبی دلاورانه در برابر تروریست های تکفیری ایستادند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رزمندگان حشد الشعبی دلاورانه در برابر تروریست های تکفیری ایستادند رزمندگان حشد الشعبی دلاورانه در برابر تروریست های تکفیری ایستادند رزمندگان حشد الشعبی دلاورانه در برابر تروریست های تکفیری ایستادند رزمندگان حشد الشعبی دلاورانه در برابر تروریست های تکفیری ایستادند رزمندگان حشد الشعبی دلاورانه در برابر تروریست های تکفیری ایستادند

رزمندگان حشد الشعبی دلاورانه در برابر تروریست های تکفیری ایستادند

ائتلاف «فتح» عراق به رهبری «هادی العامری» با اشاره به شهادت شماری از نیروهای حشد الشعبی در صلاح‌الدین، اعلام کرد: حشد الشعبی در شرق «تکریت» در برابر داعش ایستاد و حماسه پیروزی و ثبات را رقم زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ائتلاف «فتح» عراق به رهبری «هادی العامری» امروز یکشنبه (5 بهمن ماه) به شهادت شماری از نیروهای حشد الشعبی به دست تروریست های تکفیری داعش در صلاح الدین واکنش نشان داد.


بر اساس این گزارش، ائتلاف فتح عراق در بیانیه خود آورده است: تروریست های تکفیری داعش بار دیگر جرأت کردند تا بخشی از سرزمین عراق در استان صلاح الدین را مورد تعرض قرار دهند.


این ائتلاف در بیانیه خود همچنین تأکید کرده است: با این حال، رزمندگان حشد الشعبی دلاورانه در برابر تروریست های تکفیری ایستادند و در محور شرقی تکریت ضربات بسیار سخت و سهمگینی را به آنها وارد کردند.


در این بیانیه تصریح شده است: علیرغم اوضاع جوی نامناسب و همچنین تعدد کمین های تروریست های تکفیری، نیروهای حشد الشعبی مانع از نفوذ تکفیریها به صلاح الدین شدند و حماسه پیروزی و ثبات را رقم زدند.


شب گذشته سازمان حشد شعبی عراق از درگیری شدید نیروهای این سازمان با عناصر تروریستی داعش در صلاح الدین خبر داد و اعلام کرد که در جریان این درگیری ۱۲ نفر به شهادت رسیدند.


با این حال، تیپ ۲۲ حشد الشعبی توانست درعملیاتی که به منظور مقابله با حمله شبانه داعش در استان صلاح الدین انجام شد، تروریست‌ها را به محاصره درآورد.


درهمین ارتباط اداره کل اطلاع رسانی سازمان حشد الشعبی تأکید کرد: تیپ ۲۲ حشد الشعبی حمله سنگین عناصر داعش را در استان صلاح الدین دفع کرد.




نظرات کاربران