تخریب بیش از ۸۰۰ باب خانه فلسطینیان دریک سال گذشته تخریب بیش از ۸۰۰ باب خانه فلسطینیان دریک سال گذشته تخریب بیش از ۸۰۰ باب خانه فلسطینیان دریک سال گذشته بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تخریب بیش از ۸۰۰ باب خانه فلسطینیان دریک سال گذشته تخریب بیش از ۸۰۰ باب خانه فلسطینیان دریک سال گذشته تخریب بیش از ۸۰۰ باب خانه فلسطینیان دریک سال گذشته تخریب بیش از ۸۰۰ باب خانه فلسطینیان دریک سال گذشته تخریب بیش از ۸۰۰ باب خانه فلسطینیان دریک سال گذشته

تخریب بیش از ۸۰۰ باب خانه فلسطینیان دریک سال گذشته

رسانه‌ها از تخریب صدها منزل مسکونی فلسطینی‌ها و نابود کردن اراضی کشاورزی فلسطینی‌ها توسط نیروهای رژیم اشغالگر قدس در سال 2020 میلادی خبر دادند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در سال گذشته ۸۶۹ باب منزل مسکونی و تاسیسات فلسطینی‌ها را تخریب و ۶۵۰۷ اصله درخت میوه را در «کرانه باختری» ریشه کن کردند.


خبرگزاری سوری «سانا» به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا» نوشت: تعداد تخریب‌های انجام شده توسط نیروهای اشغالگر صهیونیست علیه تاسیسات و خانه‌های فلسطینیان در سال گذشته میلادی ۸۶۹ مورد بود که بیشتر آنها در شهرهای «قدس اشغالی»، «الخلیل» و «طوباس» رخ داد.


این گزارش حاکیست که نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست حملات خود را به اراضی کشاورزی فلسطینی‌ها واشغال آنها افزایش داده و ۶۵۰۷ اصله درخت  از جمله درختان زیتون و انگور را ریشه کن کردند.


مرکز تحقیقات اراضی فلسطین نیز در گزارشی اعلام کرد: جمع کل منازل فلسطینی‌ تخریب شده از زمان تأسیس رژیم اسرائیل تاکنون به 165690 عدد رسیده که باعث آواره شدن حدود یک میلیون فلسطینی شده است.


سیاست رژیم صهیونیستی در قدس بسیاری از فلسطینی‌ها را ناچار به مهاجرت به مناطق دیگر کرانه باختری یا ساخت و ساز بدون مجوز کرده است. در حال حاضر فلسطینی‌های ساکن قدس به ۲۵ هزار منزل نیاز دارند. بسیاری ازکشورها ، اتحادیه اروپا و نهادهای مردمی،  سیاست تخریب و شهرک‌سازی را محکوم کرده و آن را غیرقانونی خواندند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران