کارکنان حج و زیارت خراسان رضوی خون اهدا کردند کارکنان حج و زیارت خراسان رضوی خون اهدا کردند کارکنان حج و زیارت خراسان رضوی خون اهدا کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کارکنان حج و زیارت خراسان رضوی خون اهدا کردند کارکنان حج و زیارت خراسان رضوی خون اهدا کردند کارکنان حج و زیارت خراسان رضوی خون اهدا کردند کارکنان حج و زیارت خراسان رضوی خون اهدا کردند کارکنان حج و زیارت خراسان رضوی خون اهدا کردند

کارکنان حج و زیارت خراسان رضوی خون اهدا کردند

جمعی از پرسنل سازمان حج و زیارت خراسان رضوی که از اهداکنندگان مستمر خون هستند در طرح نذر خون فاطمی شرکت نموده و با حضور در مرکز اهدای خون امام رضا (ع) خون اهدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی ، جمعی از کارکنان سازمان حج و زیارت خراسان رضوی که از اهداکنندگان مستمر خون میباشند ، در طرح نذر خون فاطمی شرکت نموده و با حضور در پایگاه اهدای خون امام رضا علیه السلام خون اهدا کردند.


بنا بر این گزارش کارکنان این سازمان با حضور در پایگاه مرکزی انتقال خون مشهد مقدس ، ضمن تشکر از تلاش کارمندان انتقال خون استان ، از مقام اهداکنندگان خون بعنوان قهرمانان ملی جامعه در عرصه سلامت تجلیل نمودند .


این کارکنان ، هدف از اهدای خون را انجام وظیفه دینی ، انسانی و اجتماعی در قبال سلامت جامعه دانستند و از همه اقشار مختلف مردم و بویژه مسئولان بعنوان الگوهای جامعه دعوت کردند در این امر حیاتی مشارکت مستمر نمایند .


این اهداکنندگان با شعار کعبه دلها همین جاست ، تاکید کردند که خدمتگزاران مردم در سازمان حج و زیارت با اهدای خون نیز تلاش مینمایند تا در حفظ و ارتقا سلامت جامعه بعنوان یکی از ارکان دینی نقش موثر خویش را ایفا کنند.


 


| شناسه مطلب: 104714




اهدای خون خراسان



نظرات کاربران