جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می‌شود جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می‌شود جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می‌شود جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می‌شود جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می‌شود جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می‌شود جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می‌شود

جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: هم‌زمان با سالروز میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر، جشنواره ملی «برای مادر» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام محسن آمره، در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: جشنواره برای مادر، به مناسبت سالروز ولادت پر خیروبرکت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر به‌صورت ملی و استانی برگزار می‌شود.


وی با اشاره به محورهای این جشنواره اظهار داشت: بخش اول این جشنواره، در راستای معرفت افزایی شیعیان و محبان اهل‌بیت علیهم‌السلام نسبت به حضرت فاطمه زهرا (س) می‌باشد. در این محور مسابقه کتاب‌خوانی در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی به ترتیب از کتاب‌های «فاطمه و فاطمه» (شباهت‌های حضرت معصومه با حضرت زهرا سلام‌الله علیهما)، «مهربانو» (روایتی از روزهای مهم زندگانی حضرت زهرا سلام‌الله علیها) و «محبوبه عرش» برگزار می‌شود.


مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس پویش «برای مادرم» را محور دیگر این جشنواره عنوان کرد و گفت: در این محور، شرکت‌کنندگان باید خدمتی به مادران خود ارائه دهند و محتوایی شامل فیلم، عکس و نوشته در این راستا تهیه‌ کرده و برای ما ارسال کنند.


وی افزود: این خدمت‌ها شامل: ۱. خدمتی برای مادرم، ۲. جشن و تزئین منزل برای مادرم، ۳. هدیه‌ای برای مادرم، ۴. نامه‌ای برای مادرم، ۵. مهرورزی برای مادرم، ۶. دعایی برای مادرم، ۷. تکریم مادران سالمند، ۸ . تکریم مادران شهدا، ۹. نذری برای مادرم و ۱۰ .ثوابی برای مادرم می‌باشد که علاقه مندان برای شرکت در این بخش از جشنواره و مسابقه کتابخوانی، از ۱۰ الی ۲۲ بهمن ماه فرصت دارند به آدرس اینترنتی keramat.amfm.ir مراجعه کنند.


آمره با اشاره به اجرای طرح تکریم مادران با مشارکت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سطح ملی گفت: تجلیل از مادران شهدا، مادران جوان (زیر ۳۵ سال) که بیش از چهار فرزند دارند و مادران جوان فعال در عرصه‌های اجتماعی و جهادی ازجمله بخش‌های این محور است.


وی تصریح کرد: این برنامه در سطح استانی نیز با محوریت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با عنوان «جشن برای مادر» و هشتمین همایش «اسوه‌های صبر و استقامت» در شبستان حضرت زهرا (ع) حرم مطهر در سالروز دخت نبی اکرم(ص) برگزار می‌شود.


مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه (ع)، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران