تدابیر امنیتی در کربلا تدابیر امنیتی در کربلا تدابیر امنیتی در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تدابیر امنیتی در کربلا تدابیر امنیتی در کربلا تدابیر امنیتی در کربلا تدابیر امنیتی در کربلا تدابیر امنیتی در کربلا

تدابیر امنیتی در کربلا

منابع عراقی اعلام کردند که تدابیر امنیتی در کربلا به منظور مقابله با هر گونه حادثه‌ای، افزایش یافته و ایست و بازرسی‌های موقت در تمامی خیابان‌های اصلی این استان برقرار شده است.

پایگاه خبری المعلومه نوشت: استان کربلا روز دوشنبه، 6 بهمن ماه شاهد افزایش تدابیر امنیتی گسترده و برقراری ایست و بازرسی‌های موقت در تمامی خیابان‌های اصلی و فرعی این استان برای مقابله با موارد غیرمنتظره بود.


خبرنگار المعلومه گزارش داد: خیابان‌های اصلی و فرعی استان کربلا ، در پی انفجاری که در میدان الطیران مرکز بغداد، پایتخت عراق رخ داد، شاهد حضور گسترده نیروهای امنیتی و نصب ده‌ها ایست و بارزسی موقت بود.


براساس این گزارش؛ در استان کربلا از چندی قبل به دلیل ثبات امنیتی بیشتر کنترل‌های داخلی برداشته شده بود اما دوباره تدابیر امنیتی ویژه ای اجرا شده است.


گفتنی است استان کربلا از جمله استان‌هایی است که ثبات امنیتی بالایی دارد و فرماندهان عملیات، پلیس و حشد الشعبی عملیات‌هایی را ویژه پیگرد عناصر تروریستی در مناطق بیابانی غرب این استان و مناطقی که در نزدیکی بابل است، انجام می‌دهند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران