جهاد اسلامی خواستار اقدام فوری جامعه بین المللی برای کنترل جنایات رژیم صهیونیستی شد جهاد اسلامی خواستار اقدام فوری جامعه بین المللی برای کنترل جنایات رژیم صهیونیستی شد جهاد اسلامی خواستار اقدام فوری جامعه بین المللی برای کنترل جنایات رژیم صهیونیستی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جهاد اسلامی خواستار اقدام فوری جامعه بین المللی برای کنترل جنایات رژیم صهیونیستی شد جهاد اسلامی خواستار اقدام فوری جامعه بین المللی برای کنترل جنایات رژیم صهیونیستی شد جهاد اسلامی خواستار اقدام فوری جامعه بین المللی برای کنترل جنایات رژیم صهیونیستی شد جهاد اسلامی خواستار اقدام فوری جامعه بین المللی برای کنترل جنایات رژیم صهیونیستی شد جهاد اسلامی خواستار اقدام فوری جامعه بین المللی برای کنترل جنایات رژیم صهیونیستی شد

جهاد اسلامی خواستار اقدام فوری جامعه بین المللی برای کنترل جنایات رژیم صهیونیستی شد

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: جامعه بین المللی برای کنترل این دشمن جنایتکار صهیونیستی و تحت پیگیرد قراردادن رهبران مجرم این رژیم فورا وارد عمل شود.   

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، "یوسف الحساینه" عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز جمعه (10 بهمن ماه) در واکنش به تهدیدات رییس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی گفت: این سخنان ایجاب می‌کند، جامعه جهانی و نهادهای ذیربط برای کنترل این دشمن جنایتکار و تحت پیگیرد قراردادن رهبران مجرم به صورت فوری وارد عمل شوند.


 الحساینه تصریح کرد: سخنان کوخافی در واقع ادامه خوی رژیم نژادپرست رژیم صهیونیستی است که از تروریسم به عنوان یک رویکرد استفاده می‌کند.


 وی افزود: این درحالی است که جهان و سازمان‌های بین‌المللی نسبت به این سخنان، سکوت مرگبار درپیش گرفته اند و هیچ اقدامی در خصوص اقدامات این رژیم در حق غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی و لبنانی انجام نمی‌دهند.


الحساینه افزود: اگرهنوز جامعه جهانی و نهادهای ذیرربط، ذره‌ای اعتبار و تعهد به ارزش‌های انسانی و تمدنی دارند، این سخنان باید آنان را ملزم کند که دشمن مجرم [صهیونیست] کنترل، رهبران جنایتکار آن تحت پیگیرد قرار گرفته و در اختیار دادگاه های صالح بین‌المللی قرار گیرند.


 وی اظهار کرد : تأکید می‌کنیم، ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت، حق قانونی‌شان را در دفاع از خود در برابر اشغالگرانی محفوظ می‌دارند که به مدرن‌ترین سلاح‌های کشتار جمعی و ممنوعه مجهز هستند.


الحساینه در پایان تصریح کرد: تهدیدات صهیونیست‌ها هرگز موجب ارعاب ملت فلسطین نخواهد شد و این ملت همچنان در خاک خود حضور خواهد داشت و فلسطین کشور فلسطینی‌ها باقی خواهد ماند.


 پیش از این نیز "حازم قاسم" سخنگوی جنبش حماس به تهدیدات کوخافی واکنش نشان داده و اعلام کرده بود: این تهدیدات درباره ارتکاب جنایت در حق مردم فلسطین یا مردم لبنان چیز جدیدی نیست؛ چرا که ارتش این رژیم بارها در حق ملت‌های عرب منطقه در هر جنگ و رویایی جنایت‌ها و کشتارها مرتکب شده است ولی این بار ناتوان از آن است که بتواند در برابر مقاومت قهرمان موفق شود و در هر رویارویی آتی این ناتوانی نیز دشمن صهیونیست را همراهی خواهد کرد.


این سخنان در پاسخ به تهدیدات "اویو کوخافی" رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بیان می‌شود که گفته بود در هر تنش با گروه‌های مقاومت، اسرائیل مناطق مسکونی را هدف قرار خواهد داد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران