واکنشها نسبت به راه اندازی کمپین جهانی الکترونیکی در حمایت از مسجدالاقصی واکنشها نسبت به راه اندازی کمپین جهانی الکترونیکی در حمایت از مسجدالاقصی واکنشها نسبت به راه اندازی کمپین جهانی الکترونیکی در حمایت از مسجدالاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واکنشها نسبت به راه اندازی کمپین جهانی الکترونیکی در حمایت از مسجدالاقصی واکنشها نسبت به راه اندازی کمپین جهانی الکترونیکی در حمایت از مسجدالاقصی واکنشها نسبت به راه اندازی کمپین جهانی الکترونیکی در حمایت از مسجدالاقصی واکنشها نسبت به راه اندازی کمپین جهانی الکترونیکی در حمایت از مسجدالاقصی واکنشها نسبت به راه اندازی کمپین جهانی الکترونیکی در حمایت از مسجدالاقصی

واکنشها نسبت به راه اندازی کمپین جهانی الکترونیکی در حمایت از مسجدالاقصی

کمیپن جهانی الکترونیکی برای یاری مسجدالاقصی با شعار «مسجدالاقصی یاری می خواهد» راه اندازی شد تا به این ترتیب جلوی حملات مستمر صهیونیست ها به مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، چند روز گذشته کمپین جهانی الکترونیکی از سوی موسسات و کمیته های فعال در زمینه حماتی از قدس و فلسطین در پاسخ به طرح های اشغالگران در مسجدالاقصی راه اندازی شد.
 این کمیپن جهانی با نام «مسجدالاقصی یاری می خواهد» در شبکه های اجتماعی راه اندازی شده است.
عبدالرحیم الصیفی، یکی از افراد سازمان دهنده این کمیپن گفت: برای همبستگی با نمازگزارانی که به بهانه کرونا از ورود به مسجدالاقصی منع شده اند و افزایش حملات مکرر صهیونیست ها به مسجدالاقصی این کمپین راه اندازی شده است.
هدف از راه اندازی این کمپین، بیدار کردن جامعه عربی در برابر وقایع کنونی مسجدالاقصی و آگاه کردن مردم از پیامدهای ادامه سکوت در برابر طرح های رژیم صهیونیستی است.
در شبکه های اجتماعی نیز ترتیب دهندگان این کمپین، فیلم هایی را از این حملات منتشر کرده اند و وقایع کنونی در مسجدالاقصی را به نمایش گذاشته اند.
همچنین یک جشنواره مجازی با حضور تعدادی از علما و کارشناسان در خصوص مسجدالاقصی برگزار شد و به ابعاد مختلف دینی، سیاسی، قانونی و اجتماعی حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی پرداخته شد.
شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی نیز درباره راه اندازی کمپین الکترونیکی گفت: بیداری مردم در خصوص طرح های صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی بسیار مسئله مهمی است و باید روایت های اسلامی با استناد به قرآن کریم و سنت نبوی بازگو شود تا حق الهی ما ثابت شود، زیرا تنها ما از خدا مدد می جوییم و با استمداد از شریعت پایدار خواهیم ماند.
صبری که یکی از سخنرانان این جشنواره مجازی بود، گفت: صحبت کردن و هشدار دادن در مورد مسجدالاقصی باعث آگاهی بیشتر مردم می شود به ویژه اینکه طی دو هفته اخیر تجاوزات صهیونیست ها به مسجدالاقصی افزایش یافته است.
وی افزود: گروه های یهودی گمان می کنند با سوء استفاده از شرایط کنونی و حفاری های جدید در صحن البراق می توانند حقی برای خود قایل شوند و غافل از اینکه ما ذره ای از خاک خود را به کسی نخواهیم داد و آن را حفظ می کنیم.
خانم هنادی الحلوانی، محافظ مسجدالاقصی که در این کمیپن مشارکت دارد، گفت: هدف از این اقدامات تشویق جوانان خارجی به شناخت مسجدالاقصی و حمایت از این مکان مقدس است.
وی افزود: بسیاری از مردم جهان درباره تجاوزات به مسجدالاقصی خبر دارند و محافظان نیز تکلیف خود می دانند تا از امت اسلامی و مسجدالاقصی حمایت کنند.
الحلوانی در ادامه تاکید کرد: کسانی که در بیرون از قدس زندگی می کنند راهی برای مقاومت ندارند و تنها راه دفاع آنان از مسجدالاقصی شرکت در این کمپین ها است حتی اگر مجازی برگزار شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران