دیدار سرپرست حجاج ایرانی با تعدادی از پیشکسوتان حوزه حج و زیارت خراسان رضوی

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در سفر به مشهد با تعدادی از علما و پیشکسوتان حوزه حج و زیارت استان خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا( س) روند پیگیری ها در مورد حج 1400 و زیارت اعتاب مقدسه در عراق و سوریه را بیان کرد.


نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت گفت: با مسئولان کشورعراق در خصوص اعزام زائرین به عتبات عالیات گفتگو شده و انتظار داریم با فروکش کردن کرونا و اخذ مجوز ستاد ملی کرونا توفیق اعزام مجدد زائرین به اعتاب مقدسه فراهم گردد.


برپایه این گزارش، در ادامه این جلسه، تعدادی از پیشکسوتان حوزه حج و زیارت استان خراسان رضوی با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه به بیان تجارب خود در سفرهای زیارتی پرداخته و اظهار امیدواری کردند که هرچه زودتر با از بین رفتن ویروس منحوس کرونا زمینه سفر دلباختگان و عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) به سرزمین وحی و اعتاب مقدسه فراهم شود.


این دیدار صمیمی که جمعی از علما و مدیران کاروان های استان خراسان رضوی در آن حضور داشتند با مدیحه سرایی مداح اهل بیت خوشچهره از مداحان پیشکسوت مشهد مقدس پایان یافت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران