برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین مظلومی در استرالیا برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین مظلومی در استرالیا برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین مظلومی در استرالیا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین مظلومی در استرالیا برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین مظلومی در استرالیا برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین مظلومی در استرالیا برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین مظلومی در استرالیا برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین مظلومی در استرالیا

برگزاری مراسم هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین مظلومی در استرالیا

مراسم هفتمین روز درگذشت معاون اموربین الملل بعثه مقام معظم رهبری در مرکز اسلامی امام حسین(ع) در شهر سیدنی استرالیا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مراسم هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدجواد مظلومی معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در مرکز اسلامی امام حسین(ع) در شهر سیدنی در استرالیا برگزار شد.


مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مظلومی روز جمعه 10 بهمن ماه پس از دوره‌ای بیماری به دلیل ابتلاء به سرطان ریه، در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.


حجت الاسلام والمسلمین مظلومی درایام فاطمیه دوسال قبل درجمع مسلمانان در مراکز اسلامی شهرهای سیدنی و ملبورن سخنرانی کرد که مورد استقبال علاقمندان به مکتب اهل بیت (علیهم السلام) قرار گرفت.


گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد مظلومی در سال 1343 در زنجان متولد و در سال 1361 وارد حوزه علمیه قم شد. وی از سال 1371 به تحصیل در درس خارج فقه و اصول اشتغال داشت و علاوه بر آن، با تحصیل در دانشگاه، مدرک دکتری فلسفه تطبیقی را از دانشگاه قم به دست آورد.


وی همچنین از جمله فعالان قرآنی بود که به واسطه تلاش مستمر در تولید نرم‌افزارهای قرآنی، توسط مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان "خادم ‌القرآن" انتخاب شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران