کشورهای عربی تنها به بیانیه حمایت از مردم فلسطین بسنده کردند کشورهای عربی تنها به بیانیه حمایت از مردم فلسطین بسنده کردند کشورهای عربی تنها به بیانیه حمایت از مردم فلسطین بسنده کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کشورهای عربی تنها به بیانیه حمایت از مردم فلسطین بسنده کردند کشورهای عربی تنها به بیانیه حمایت از مردم فلسطین بسنده کردند کشورهای عربی تنها به بیانیه حمایت از مردم فلسطین بسنده کردند کشورهای عربی تنها به بیانیه حمایت از مردم فلسطین بسنده کردند کشورهای عربی تنها به بیانیه حمایت از مردم فلسطین بسنده کردند

کشورهای عربی تنها به بیانیه حمایت از مردم فلسطین بسنده کردند

نشست اضطراری وزیران امورخارجه کشورهای عربی دوشنبه شب مانند گذشته بدون هیچگونه دستاوردی تنها با ادعای حمایت از ملت فلسطین پایان یافت.

به گزارش رسانه‌های عربی، درحالی که چند کشور عربی در ماه‌های گذشته روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند، در این بیانیه مدعی شدند که فلسطین به عنوان مهم‌ترین موضوع این کشورها باقی خواهد ماند.


کشورهای عربی که بیش از هر زمان دیگر با تشتت آراء روبه رو هستند، در این بیانیه ادعا کردند که این نشست نقطه عطفی برای اقدام مشترک و متحد کشورهای عربی و هماهنگی بیشتر این کشورها خواهد بود.


در این بیانیه همچنین آمده است: اصول فعالیت در خصوص صلح عادلانه و جامع و همبستگی باید برای مقابله با چالش‌ها [میان اعضا] صورت گیرد.


وزیران امورخارجه کشورهای عربی روز دوشنبه (20 بهمن ماه) برای بررسی اوضاع کنونی منطقه و تازه‌ترین تحولات بین‌المللی در قاهره گردهم آمدند.


در این دیدار درباره تحولات منطقه و نحوه تعامل با سیاست‌های دولت جدید آمریکا و فعالیت‌های اتحادیه عرب رایزنی شد.


کشورهای عربی شامل امارات، بحرین، سودان و مغرب با نظارت دولت پیشین آمریکا در ماه‌های گذشته روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کردند، اقدامی که به خیانت به مردم فلسطین تعبیر شد و بسیاری از گروه‌های فلسطینی آن را محکوم کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران