برگزاری تورهای روایت انقلاب در دهه فجر

مسئول کارگروه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری گفت: تورهای روایت انقلاب در ایام‌الله دهه مبارک فجر در قم برگزار ‌شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام علی سرچاهی مسئول گروه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به برگزاری تورهای روایت انقلاب در ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: به منظور آشنایی دانش آموزان مقاطع متوسطه شهر قم با رویدادهای انقلابی، محلات و خیابان‌ها، دستاوردهای انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت، این تورها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار ‌شد.


وی با تاکید براینکه تورهای روایت انقلاب برای دومین سال با حمایت کانون‌های فرهنگی مساجد و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم و به همت راویان بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، گفت: برگزاری این تورها در ایام الله دهه مبارک فجر در دو نوبت صبح و عصر انجام شد.


حجت‌الاسلام سرچاهی با بیان اینکه راویان براساس کتاب روایت انقلاب نوشته حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار برای دانش‌آموزان روایتگری می‌کردند، یادآور شد: تورهای روایت انقلاب با عنوان گل‌گشتی در شهر انقلاب در قالب تورهای قم‌گردی علاوه بر دانش آموزان قمی برای دانش آموزان مدارس بین المللی و خانواده شهدای مدافع حرم و دانش آموزان کانون های فرهنگی مساجد نیز اجرا ‌شد.


وی تصریح کرد: روایتگران دراین برنامه ضمن روایت‌گری وقایع انقلاب برای دانش‌آموزان، در گلزارهای شهدا برای تجدید میثاق با شهدا و آشنایی با زندگینامه سرداران رشید اسلام و حضور در بیت امام(ره)، مسجد چهار مردان، سلماسی، چهار راه شهدا، دبیرستان حکیم نظامی و ... حضور یافتند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران