منابع افغانستانی: رهبر طالبان پاکستان کشته شده است منابع افغانستانی: رهبر طالبان پاکستان کشته شده است منابع افغانستانی: رهبر طالبان پاکستان کشته شده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
منابع افغانستانی: رهبر طالبان پاکستان کشته شده است منابع افغانستانی: رهبر طالبان پاکستان کشته شده است منابع افغانستانی: رهبر طالبان پاکستان کشته شده است منابع افغانستانی: رهبر طالبان پاکستان کشته شده است منابع افغانستانی: رهبر طالبان پاکستان کشته شده است

منابع افغانستانی: رهبر طالبان پاکستان کشته شده است

یک روزنامه افغانستانی نوشت ملا هبت الله رهبر طالبان پاکستان چند ماه قبل در یک انفجار کشته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه هشت صبح، این روزنامه چاپ کابل به نقل از منابعی در کویته پاکستان نوشت: «ملا هبت الله اخند زاده» رهبر طالبان پاکستان در یک انفجار کشته شده است.


در ادامه این گزارش آمده است: در این انفجار همراه با ملا هبت الله، «ملامطیع الله» رئیس اطلاعات و «حافظ عبدالمجید» مسئول مالی این گروه نیز کشته شدند.


این منبع نوشته است: این انفجار در یک منطقه حفاظت شده مربوط به حافظ عبدالمجید در منطقه «چالو باوری» شهر کویته در ایالت بلوچستان پاکستان رخ داده است.


گروه طالبان و منابع مستقل دیگر تاکنون در این باره اظهار نظر نکرده‌اند.


این در حالی است که خرداد ماه امسال، نشریه فارن پالیسی به نقل از برخی اعضای رهبری گروه طالبان گزارش داد که ملاهبت الله بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته است. این نشریه نوشت که رهبر گروه طالبان به اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته و اعضای دفتر قطر نیز به این ویروس آلوده شده‌ و در وضعیت خوبی قرار ندارند.


مولوی محمد علی احمدجان، یک فرمانده این گروه نیز در آن زمان خبر ابتلای ملا هبت ‌الله به کرونا را تآیید کرد؛ اما گفته بود که وضعیت رهبر گروه طالبان رو به بهبودی است.


اما ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان، این خبر را رد کرد و گفت که مقامات این گروه همه سالم و مشغول کارهای خود هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران