توزیع کتاب «عصر الامام الخمینی قدس سره» در میان نخبگان عراقی توزیع کتاب «عصر الامام الخمینی قدس سره» در میان نخبگان عراقی توزیع کتاب «عصر الامام الخمینی قدس سره» در میان نخبگان عراقی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توزیع کتاب «عصر الامام الخمینی قدس سره» در میان نخبگان عراقی توزیع کتاب «عصر الامام الخمینی قدس سره» در میان نخبگان عراقی توزیع کتاب «عصر الامام الخمینی قدس سره» در میان نخبگان عراقی توزیع کتاب «عصر الامام الخمینی قدس سره» در میان نخبگان عراقی توزیع کتاب «عصر الامام الخمینی قدس سره» در میان نخبگان عراقی

توزیع کتاب «عصر الامام الخمینی قدس سره» در میان نخبگان عراقی

کتاب «عصر الامام الخمینی قدس سره الشریف» از سوی رایرنی فرهنگی کشورمان در بغداد به فرهیختگان، نخبگان و شخصیت‌های برجسته کشور عراق اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد، تعداد 300 جلد کتاب «عصر الامام الخمینی قدس سره الشریف» از سوی رایرنی فرهنگی کشورمان در بغداد به فرهیختگان، نخبگان و شخصیت‌های برجسته کشور عراق اهدا شد.


در این کتاب به تبیین جامع و صحیح حماسه عظیم امام خمینی(ره) و تأثیرات شگرف انقلاب ایشان پرداخته می‌شود.


در بخشی از این کتاب آمده است: از مهمترین ویژگی‌ها و شاخص‌های عصر امام خمینی(قدس سره) بیداری دینی و معنوی بشر معاصر است که حضرت امام(ره) خود سال‌ها قبل با تعابیری صریح همچون تشنگی بشریت برای معنویت، احکام نورانی اسلام، گرایش جوامع بشری به ارزش‌های وحی و عطش ملت‌ها در این زمینه از آن پرده برداری کرده بودند.


کتاب عصر الامام الخمینی قدس سره نوشته میراحمدرضا حاجتی است و توسط عباس صافی ترجمه و از سوی نشر ولاء منتظر به چاپ رسیده است.


کتاب در یک مقدمه و چهار بخش به معرفی شخصیت و عصر امام خمینی(ره)، رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر، علل رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر و نهضت عظیم اسلام گرایی می‌پردازد. نظر به استقبال زیاد نخبگان عراقی از آثار مکتوب، این کتاب در قالب یک بسته فرهنگی به شخصیت‌ها، رهبران برجسته سیاسی، روحانیون ، فضلای شیعه و اهل سنت، اقلیت‌های دینی، سران عشایر و مجاهدان عراقی اهداء شد.


گفتنی است؛ رایرنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد تلاش دارد تا در مناسبت‌های مختلف، ضمن بهره‌مندی از فرصت اجتماع نخبگان عراقی با اهدا کتاب به آنها به نشر و ارایه گفتمان انقلاب اسلامی مبادرت ورزد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران