پروازهای به تاخیر افتاده امروز مدینه تا آخر شب انجام می شود

در پی تاخیر پروازهای آغازین حجاج ایرانی از فرودگاه مدینه ، رئیس ستاد مدینه منوره سازمان حج و زیارت کشورمان گفت چهار پرواز پیش بینی شده امروز برای بازگشت حجاج ایرانی از مدینه که با تاخیر روبرو شد تا پایان امشب انجام شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از واحد مرکزی خبر ، مسعود مجردی ، نبود مدیریت و برنامه ریزی شرکت هواپیمایی سعودی را علت تاخیر پروازهای امروز مدینه اعلام کرد و گفت با وزارت حج و شرکت هواپیمایی سعودی صحبت کردیم و اطمینان داده اند که پروازهای امروز تا آخر شب انجام و مشکل تاخیر حل شود.

وی با اشاره به اینکه همه پروازهای بازگشت از مدینه به میهن از طریق شرکت هواپیمایی سعودی انجام می شود درباره وضع اسکان زائرانی که با تاخیر در پرواز روبرو می شوند گفت ساختمانی را با ظرفیت 500 تخت برای اسکان انان که با تاخیرهای طولانی روبرو می شوند آماده کرده ایم.

همچنين به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ، قرار بود نخستین گروه حجاج ایرانی ساعت 9 و 15 دقیقه صبح امروز با پرواز 5656 سعودی وارد فرودگاه شهید هاشمی ‌نژاد مشهد شود که به ساعت 23 و 45 دقیقه شب موکول شد.

براساس این گزارش ، انتقال زائران بیت الله الحرام امروز و امشب در قالب سه پرواز دیگر هم با تاخیر صورت می گیرد.

پرواز شماره 2126 ایران ایر ساعت 11 امروز با پنج ساعت تاخیر ،پرواز شماره 5658 سعودی ساعت 20 و 45 دقیقه با 2 ساعت تاخیر و پرواز شماره 5662 سعودی ساعت 22 و 45 دقیقه با چهار ساعت تاخیر وارد فرودگاه مشهد خواهد شد.

ورود حجاج خراسانی تا روز 16 آذر ادامه دارد.


| شناسه مطلب: 10501







نظرات کاربران