سفیر هلند به زیارت حرم امام علی(ع) رفت سفیر هلند به زیارت حرم امام علی(ع) رفت سفیر هلند به زیارت حرم امام علی(ع) رفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سفیر هلند به زیارت حرم امام علی(ع) رفت سفیر هلند به زیارت حرم امام علی(ع) رفت سفیر هلند به زیارت حرم امام علی(ع) رفت سفیر هلند به زیارت حرم امام علی(ع) رفت سفیر هلند به زیارت حرم امام علی(ع) رفت

سفیر هلند به زیارت حرم امام علی(ع) رفت

«میشل رینتینار» سفیر هلند در عراق و هیات همراه او به زیارت حرم مطهر امام علی(ع) رفتند و از آثار تاریخی و باستانی حرم مطهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،«میشل رینتینار» سفیر هلند در عراق و هیات همراه او به زیارت حرم مطهر امام علی(ع) رفتند و از آثار تاریخی و باستانی حرم مطهر بازدید کردند.


وی پی از این زیارت گفت: احساس می کنم که من در مکان بسیار مهمی هستم و چنین احساسی در گوشه گوشه این حرم مقدس، زیبایی آثار تاریخی و باستانی حرم و آرامش  زائران حاضر در این حرم نهفته است.


سفیر هلند در بغداد افزود: افتخار بزرگی است که اینجا هستم. پانزده سال پیش به زیارت این حرم مقدس مشرف شدم و من خوشحالم که دوباره به زیارت این حرم مقدس آمده ام .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران