حساسیت‌های دینی در برنامه های صداوسیما لحاظ شود

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه، بر رعایت ساسیت های دینی و شرعی جامعه در برنامه های صداوسیما تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار با دکتر علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما که در قم برگزار شد، امیدبخشی به مردم را از مهمترین وظایف رسانه ملی در شرایط دشوار کنونی دانست و تاکید کرد: «یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری این است که باید امید به جامعه تزریق شود و خوشبختانه رسانه ملی این قدم های بزرگ را برداشته و خدمات و موفقیت های نظام را به خوبی به مردم گزارش می‌دهد.»


رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌با تاکید بر اینکه در برنامه های صداوسیما باید حساسیت های دینی و شرعی جامعه لحاظ شود، افزود: «البته در برنامه های دینی و مذهبی باید مراقب بود که حرف های بی پایه و اساس زده نشود. همچنین در انتخاب مداحان و سخنرانان هم باید دقت کافی داشته باشید.»


گفتنی است: در ابتدای این دیدار، علی عسکری رییس صداوسیما با ارائه گزارشی از فعالیت های رسانه ملی، گفت: « صدا و سیما در این دوران نقش به سزایی دارد. چرا که ما در یک جنگ نرم بی امان قرار داریم که لحظه ای از آن فاصله نمی گیریم.»


رئیس صداوسیما با تقدیر از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تاکید کرد: «جامعه مدرسین در همه مراحل نهضت و انقلاب نقش مهمی برعهده داشته است. براین اساس از نظرات اعضای جامعه مدرسین برای بهبود برنامه های صداوسیما، استقبال می‌کنیم.»




نظرات کاربران