هشدار حماس درباره عواقب تاسیس انجمن یهودیان عرب هشدار حماس درباره عواقب تاسیس انجمن یهودیان عرب هشدار حماس درباره عواقب تاسیس انجمن یهودیان عرب بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار حماس درباره عواقب تاسیس انجمن یهودیان عرب هشدار حماس درباره عواقب تاسیس انجمن یهودیان عرب هشدار حماس درباره عواقب تاسیس انجمن یهودیان عرب هشدار حماس درباره عواقب تاسیس انجمن یهودیان عرب هشدار حماس درباره عواقب تاسیس انجمن یهودیان عرب

هشدار حماس درباره عواقب تاسیس انجمن یهودیان عرب

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام تأسیس انجمن جوامع یهودی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأسیس انجمن یهودیان عرب در منطقه خلیج فارس را منجر به تقویت حضور رژیم اشغالگر صهیونیستی در این منطقه دانست.


رأفت مرة رئیس اداره اطلاع‌رسانی حماس در خارج از غزه  گفت: اعلام تأسیس انجمن یهودیان عرب در کشورهای عربی موجب می‌شود که اسرائیل حضور خود را در کشورهای عربی حاشیه خلیج (فارس) تقویت کند و با این کار خرابکاری‌های امنیتی و اجتماعی بیشتری را برای آنجا به بار آورد.


وی بر مخالفت حماس با تصمیم وزارت خارجه رژیم صهیونیستی برای تأسیس انجمن مذکور تاکید کرد و گفت: با این کار رژیم‌های عربی حاشیه خلیج (فارس) بیش از پیش در عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی دچار افت و تنزل در جایگاهشان می‌شوند.


رئیس رسانه حماس تأکید کرد: سازش با رژیم صهیونیستی خسارت بزرگی به آرمان فلسطین و حقوق ملت فلسطین وارد می‌آورد.


وی همچنین افزود: توجیهات ارائه شده درباره این انجمن فریبنده است و واقعیت مربوط به نقش مخرب صهیونیست‌ها در منطقه را پنهان نمی‌کند.


وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در صفحه عربی توییتر خود اعلام کرد که یک سازمان جدید که نخستین مورد در نوع خود است، برای گردهم آمدن یهودیان کشورهای امارات، بحرین، عمان، عربستان سعودی، قطر و کویت تشکیل خواهد شد.


این وزارتخانه ادعا کرد که انجمن یهودیان کشورهای حاشیه خلیج فارس در خصوص رشد و شکوفایی زندگی یهودیان در این کشورها فعالیت خواهد کرد.


در ادامه جریان عادی‌سازی روابط کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی، شماری از یهودیان اسرائیلی به امارات و بحرین رفته و مراکزی برای یهودیان ایجاد کرده‌اند. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران