واشنگتن: به حمله موشکی اربیل در «زمان و مکان مقتضی» پاسخ می دهیم واشنگتن: به حمله موشکی اربیل در «زمان و مکان مقتضی» پاسخ می دهیم واشنگتن: به حمله موشکی اربیل در «زمان و مکان مقتضی» پاسخ می دهیم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واشنگتن: به حمله موشکی اربیل در «زمان و مکان مقتضی» پاسخ می دهیم واشنگتن: به حمله موشکی اربیل در «زمان و مکان مقتضی» پاسخ می دهیم واشنگتن: به حمله موشکی اربیل در «زمان و مکان مقتضی» پاسخ می دهیم واشنگتن: به حمله موشکی اربیل در «زمان و مکان مقتضی» پاسخ می دهیم واشنگتن: به حمله موشکی اربیل در «زمان و مکان مقتضی» پاسخ می دهیم

واشنگتن: به حمله موشکی اربیل در «زمان و مکان مقتضی» پاسخ می دهیم

دولت ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که همچنان در حال تعیین عامل یا عاملان حمله راکتی به اربیل است و «حقِ پاسخ در زمان و مکان مقتضی را برای خود محفوظ می‌داند».

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دولت ایالات متحده آمریکا روز سه شنبه (به وقت واشنگتن) اعلام کرد که همچنان در حال بررسی و تعیین عامل یا عاملان حمله راکتی شامگاه دوشنبه به اربیل عراق است؛ حمله‌ای که به زخمی شدن پنج نیروی نظامی آمریکا و کشته شدن یک پیمانکار خارجی انجامید.


«جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید نیز در تأیید اظهارات مقامات وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن «حق پاسخ به این حمله راکتی را در زمان و مکان مقتضی» برای خود محفوظ می‌داند.


گفتنی است که شامگاه دوشنبه (به وقت بغداد) چهارده راکت به سمت پایگاه هوایی اربیل در اقلیم کردستان عراق پرتاب شد که سه راکت به محلی برخورد کرده است که نیروهای نظامی آمریکا در آن مستقر بودند.


به گفته سرهنگ «وین ماروتو» سخنگوی ائتلاف ادعایی آمریکا علیه داعش، در این حمله راکتی یک پیمانکار غیرنظامی و غیر آمریکایی کشته شد و ۹ نفر دیگر از جمله یک عضو نیروی نظامی آمریکا و چهار پیمانکار غیرنظامی زخمی شدند.




نظرات کاربران