نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر آغاز به کار کرد نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر آغاز به کار کرد نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر آغاز به کار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر آغاز به کار کرد نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر آغاز به کار کرد نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر آغاز به کار کرد نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر آغاز به کار کرد نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر آغاز به کار کرد

نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر آغاز به کار کرد

نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر که با 1200 عنوان کتاب و همکاری ده‌ها ناشر برگزار می‌شود، آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر که با 1200 عنوان کتاب و همکاری ده‌ها ناشر برگزار می‌شود، از ساعت ۹ صبح امروز دوم اسفندماه آغازبکار کرد.


دبیرخانۀ نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر چندین نشست فرهنگی را با حضور شخصیت‌های برجسته و متخصص در تاریخ معاصر برای نمایشگاه در نظر گرفته‌ است. در این نمایشگاه، مردم می‌توانند کتاب‌های عرضه شده را با تخفیف ۲۰درصد و ارسال رایگان خریداری کنند.


نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر از دوم تا هشتم اسفندماه به نشانی www.ketabika.com  برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند به این نشانی مراجعه و خرید کنند.


علاقه‌مندان همچنین می‌توانند برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران‌، خرید آثار و ... با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر به شماره 02166968934 تماس بگیرند.




نظرات کاربران