کتاب «سیمای مخبتین» منتشر شد کتاب «سیمای مخبتین» منتشر شد کتاب «سیمای مخبتین» منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کتاب «سیمای مخبتین» منتشر شد کتاب «سیمای مخبتین» منتشر شد کتاب «سیمای مخبتین» منتشر شد کتاب «سیمای مخبتین» منتشر شد کتاب «سیمای مخبتین» منتشر شد

کتاب «سیمای مخبتین» منتشر شد

کتاب «سیمای مخبتین» به قلم آیت الله محمود تحریری در ۵۱۱ صفحه و به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی، کتاب «سیمای مخبتین» به قلم آیت الله محمود تحریری و با تحقیق و تدوین استاد محمدباقر تحریری در 511 صفحه به قیمت 95 هزار تومان با شمارگان 500 نسخه به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر و روانه بازار نشر شد.


زیارت امین الله از زیارت های کامل و صحیح ائمه(ع) است. زائر در این زیارتنامه با واسطه قرار دادن امام معصوم(ع)، کمالات والایی را از خداوند متعال تقاضا می کند؛ کمالاتی که امام معصوم بالاترین درجات آن را داراست.


افزون بر این، در متن زیارتنامه امین الله به کمالاتی از خداوند متعال نیز اشاره شده است که حضرت حق با ظهور آنها بر بندگانش، موجبات برقراری رابطه بندگی و توحیدی ایشان را فراهم می آورد.


در این کتاب، مرحوم آیت الله شیخ محمود تحریری که خود از اساطین عرفان و اخلاق و از شاگردان مرحوم علامه طباطبایی(ره) بود، اوصاف کمالیه مذکور را با استناد به آیات و روایات شرح و تفسیر کرده است.


برخی از عناوین مباحث مطرح شده است در این شرح عبارتند از: معانی حجت خدا بودن امام، اعتقاد به قضا و قدر، صبر بر بلاها، اعراض از دنیا با اشتغال به ستایش خدا، بلند بودن صدای خوانندگان خدا، بازبودن راه ها به خدا برای راغبان، تقاضای اجتماع با اولیای الهی، اقراربه زمامداری و غایت بودن خدا، طلب مغفرت برای خود و دیگران، خواستار آشکارشدن حق و نابودی باطل، خدا برآورده کننده نیازدر بقا، ترحم بر گریه از خوف خدا .


علاقه مندان با خرید اینترنتی این کتاب از طریق نشانی www.bustaneketab.com می توانند از تخفیف 20 درصدی بهره مند شوند.


| شناسه مطلب: 105109




تازه های نشر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران