مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سید محمدباقر حکیم در نجف برگزار شد مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سید محمدباقر حکیم در نجف برگزار شد مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سید محمدباقر حکیم در نجف برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سید محمدباقر حکیم در نجف برگزار شد مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سید محمدباقر حکیم در نجف برگزار شد مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سید محمدباقر حکیم در نجف برگزار شد مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سید محمدباقر حکیم در نجف برگزار شد مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سید محمدباقر حکیم در نجف برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سید محمدباقر حکیم در نجف برگزار شد

مجلس اعلای اسلامی عراق مراسم بزرگداشتی را به مناسبت شهادت شهید محراب آیت الله محمد باقر حکیم در نجف اشرف و در جوار آرامگاه وی برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مجلس اعلای اسلامی عراق مراسم بزرگداشتی را به مناسبت شهادت شهید محراب آیت الله محمد باقر حکیم در نجف اشرف و در جوار آرامگاه وی برگزار کرد.


در این مراسم فضلای حوزه های علمیه و اساتید دانشگاه، شیوخ عشایر و هزاران نفر از دوستداران مرجعیت و شهید محراب حضور داشتند.


حجت الاسلام و المسلمین سید صدر القبانچی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلای اسلامی عراق در جشنواره "شهادت و فقاهت" گفت: شهید محراب به اسلام، وحدت، استقلال و شعائر دعوت کرد.



وی ضمن تأکید بر خروج نیرو های آمریکایی از عراق، با دخالت بین المللی در انتخابات آینده مخالفت کرد و گفت: دولت آینده نباید غیر متدین و به دور از اسلام باشد، لذا ما دولتی می خواهیم که از اسلام و ارزش های ما دفاع کند.


عضو مجلس اعلای اسلامی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان عراق به دنبال فروپاشی و شعله ور کردن آتش جنگ طایفه ای بودند، امّا شکست خوردند، خطاب به ملت عراق گفت: برای یاری کشور و مقابله با جنگ های سیاسی و فرهنگی متحد شوید.


حجت الاسلام و المسلمین قبانچی به یاری مرجعیت دینی و حشد الشعبی دعوت کرد و افزود: حشد الشعبی به خاطر دفاع از آزادی و کرامت انسانی مورد هجمه قرار می گیرد.


امام جمعه نجف اشرف از آمریکا خواست در سیاست و مبانی خود بازنگری کند و دست از رژیم های فاسد منطقه مثل عربستان و اسرائیل بردارد.


حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی نجفی رئیس دفتر حضرت آیت الله بشیر نجفی نیز در این مراسم گفت: خون شهید حکیم چراغ هدایت مخلصین باقی خواهد ماند.



سید احمد ابو احمد الجابری فرمانده گردان های عاشورا اشاره کرد: مبانی‌ای آموزشی شهید آیت الله حکیم ، ما را به اتحاد در برابر گسترش یهود و مبارزه با انواع افراطی گری، تفرقه و فساد دعوت می کند.





نظرات کاربران