چهار مرز مسافری مشترک بین ایران و عراق بسته شد چهار مرز مسافری مشترک بین ایران و عراق بسته شد چهار مرز مسافری مشترک بین ایران و عراق بسته شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چهار مرز مسافری مشترک بین ایران و عراق بسته شد چهار مرز مسافری مشترک بین ایران و عراق بسته شد چهار مرز مسافری مشترک بین ایران و عراق بسته شد چهار مرز مسافری مشترک بین ایران و عراق بسته شد چهار مرز مسافری مشترک بین ایران و عراق بسته شد

چهار مرز مسافری مشترک بین ایران و عراق بسته شد

سخنگوی گمرک گفت: چهار مرز مشترک بین ایران و عراق فقط برای تردد مسافری بسته شده است و مرز مهران نیز از فردا تعطیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «روح اله لطیفی»  در گفتگویی، اظهار داشت: بر اساس تصمیم استانداری ها،  تردد مسافری در مرزهای چذابه، شلمچه، تمرچین و کیله ممنوع اعلام شده است.


وی با بیان اینکه ترددها در مرزهای تمرچین و کیله در استان آذربایجان غربی از روز گذشته به مدت دو هفته ممنوع شده است، تاکید کرد: تردد مسافری مرز مهران نیز از فردا متوقف خواهد شد.


سخنگوی گمرک تاکید کرد: گسترش ویروس کرونای انگلیسی در کشور عراق موجب بسته شدن مرزهای مشترک شده است.


وی افزود: در یکسال گذشته فقط مجوز تردد برای افراد خاص با ویزای تحصیلی، درمانی، شغلی و تجاری صادر می شد که در حال حاضر این ویزاها نیز ممنوعیت یا محدودیت تردد خواهند داشت.




نظرات کاربران