ضرورت بروز رسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه reserve.haj.ir سازمان حج و زیارت ضرورت بروز رسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه reserve.haj.ir سازمان حج و زیارت ضرورت بروز رسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه reserve.haj.ir سازمان حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ضرورت بروز رسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه reserve.haj.ir سازمان حج و زیارت ضرورت بروز رسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه reserve.haj.ir سازمان حج و زیارت ضرورت بروز رسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه reserve.haj.ir سازمان حج و زیارت ضرورت بروز رسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه reserve.haj.ir سازمان حج و زیارت ضرورت بروز رسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه reserve.haj.ir سازمان حج و زیارت

ضرورت بروز رسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع در سامانه reserve.haj.ir سازمان حج و زیارت

مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از الزامی بودن تکمیل و بروز رسانی اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع در سامانه reserve.haj.ir سازمان حج و زیارت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کامران اکبری درباره سامانه رزرو که به منظور بروزرسانی اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع راه اندازی شده است، گفت: اطلاعات بروز شده به منظور بهره برداری آماری برای برنامه ریزی های مرتبط متقاضیان حوزه حج و تشرف کاربرد خواهد داشت.


وی با بیان اینکه سامانه تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع به آدرس reserve.haj.ir در خدمت متقاضیان قرار دارد، گفت: ضرورت دارد که دارندگان قبوض ودیعه گذاری نسبت به تکمیل اطلاعات خود مبادرت ورزند.


اکبری با تاکید بر اینکه ورود به سامانه رزرو و بروزرسانی اطلاعات از سوی متقاضیان ، ارتباط مستقیم به تشرف در همان سال را ندارد، گفت: تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع، فارغ از تاریخ اعزام خود به سامانه تکمیل اطلاعات مراجعه کنند چراکه ملاک نوبت بندی تشرف متقاضیان در سالهای آینده ، اطلاعات بروز رسانی شده در این سامانه است.


وی افزود: با این اقدام سازمان حج و زیارت  می تواند با برقراری ارتباط دوسویه ، اخبار و پیام های ضروری را نیز به متقاضیان منعکس کند.


مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت عنوان کرد: متقاضیان می توانند شخصا به این سامانه مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کرده و یا اینکه با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج وزیارت که در سطح استان /شهرستان مستقر می باشند به این مهم مبادرت نمایند .


وی خاطر نشان کرد: در صورت وجود مغایرت در اطلاعات، و عدم امکان ثبت و بروز رسانی در سامانه رزرو، این افراد می بایستی به دفاتر مدیریت حج و زیارت استانها برای پیگیری و رفع آن اقدام کنند.


 


مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در پایان تاکید کرد: تکمیل و بروز رسانی اطلاعات ودیعه گذاران محترم صرفا از طریق سامانه رزرو به آدرس reserve.haj.ir بوده و در رابطه با آگهی ها و تماس های افراد و مراکز غیرمجازی که با ادعاهای مختلف در این خصوص در صدد برقراری و دریافت اطلاعات وحتی کنترل و جمع آوری قبوض هستند ، هوشیاری و دقت لازم را انجام دهند.




نظرات کاربران