چهارمین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» برگزار می‌شود

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی اظهار کرد: اعضای هیأت داوران چهارمین دوره مسابقات قرآنی شوق تلاوت ویژه رقابت نوجوانان حاضر در طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام معرفی شدند.
وی گفت: یکی از اهداف انتخاب هیأت داوران این است که به جز موضوع قضاوت، افرادی را انتخاب کنیم که بتوانند در بحث آموزش هم کمک کنند؛ از این رو تعدادی از اساتید طراز اول کشور که در حوزه آموزش کارنامه موفقی دارند برای این امر انتخاب شدند.
میریان ادامه داد: در واقع یکی از اهداف اصلی ما از برگزاری مسابقات «شوق تلاوت»، آموزش و تربیت است و رقابت‌ها به عنوان یک کارگاه آموزشی است تا نوجوانان بتوانند ضمن محک خود در مسابقات از تجربیات و نکات اساتید بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به مشارکت نهادهای مختلف در برگزاری این دوره از مسابقات گفت: در کنار نهادهای حامی طرح ملی تلاوت شباب اارضا علیه السلام مانند معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان منطقه آزاد کیش و معاونت فرهنگی، اجتماعی این سازمان مشارکت و همکاری خوبی در برگزاری مسابقات شوق تلاوت دارند.
میریان درباره اعضای هیأت داوران مسابقات گفت:  این دوره از رقابت‌ها باقضاوت ۴ استاد بین‌المللی برگزار خواهد شد که آقایان غلامرضا شاه میوه اصفهانی به عنوان داور لحن، احمد ابوالقاسمی داور صوت، محمدرضا پورزرگری داور تجوید و حمید شاکرنژاد داور بخش تلاوت در این رقابت‌ها حضور دارند. همچنین اجرای مسابقات را مهدی صفری بر عهده دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران