همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت برگزار می شود همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت برگزار می شود همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت برگزار می شود همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت برگزار می شود همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت برگزار می شود همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت برگزار می شود همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت برگزار می شود

همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت برگزار می شود

همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت توسط پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت توسط پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی برگزار می شود.


در این همایش که به منظور تبیین آموزه های دینی مرتبط با مسئله جاودانگی نفس برگزار می شود از ۱۵ اثر جدید در این رابطه رونمایی خواهد شد.


گفتنی است حجت‌الاسلام احمد واعظی، دکتر اولریش رودولف، دکتر رضا اکبری و دکتر محمد لگنهاوزن در این همایش به ارائه بحث می پردازند.


گفتنی است همایش جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت به صورت مجازی و در روزهای دوازدهم و سیزدهم و چهاردهم اسفند ماه برگزار خواهد شد.


علاقه مندان می توانند از طریق لینک http://dte.bz/soul در جلسات همای جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت شرکت کنند.




نظرات کاربران