برگزاری نشست علمی «حج و حرمین شریفین در سفرنامه‌های مغرب اسلامی»

نشست علمی «حج و حرمین شریفین در سفرنامه‌های مغرب اسلامی» با ارائه‌ی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حمیدرضا مطهری در قالب کرسی ترویجی (عرضه و نقد ایده علمی) به عنوان پیش‌نشست همایش بین‌المللی «مغرب اسلامی، حج و حرمین شریفین» برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پژوهشکده حج و زیارت با همکاری پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع) (وابسته به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)، کرسی علمی ترویجی «حج و حرمین شریفین در سفرنامه‌های مغرب اسلامی» را به عنوان پیش‌نشستِ همایش بین المللی «مغرب اسلامی، حج و حرمین شریفین» امروز دوشنبه(۱۱ اسفند ماه) ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح برگزار می کند.


در این نشست دکتر حمیدرضا مطهری، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به عنوان ارائه‌دهنده بحث، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حامد قرائتی به عنوان ناقد و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدناصر موسوی به عنوان دبیر علمی نشست حضور دارند.


علاقمندان می توانند از طریق لینک   http://Dte.bz/danaee  در جریان مباحث این نشست قرار گیرند.



افرادی که متقاضی گواهی رسمی حضور در این نشست هستند، ضمن شرکت در کرسی از طریق لینک‌ فوق، مشخصات و رزومه خود را از طریق ایمیل    1440.haj@gmail.com maghreb به دبیرخانه کنگره ارسال نمایند، تا گواهی برای آنها صادر شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران