حریرچی: برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنید حریرچی: برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنید حریرچی: برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حریرچی: برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنید حریرچی: برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنید حریرچی: برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنید حریرچی: برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنید حریرچی: برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنید

حریرچی: برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنید

حریرچی با بیان اینکه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، گفت: فعلاً برنامه ریزی جدی برای سفرهای نوروزی نداشته باشید. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از صداوسیما، ایرج حریرچی گفت: در نوروز گذشته سفری انجام نشد و میزان تحرک خیلی از افراد جامعه کم بود، اما در کل تغییری محسوسی وجود نداشت، چون برخی‌ها به پروتکل‌ها پایبند نبودند.


 وی با بیان اینکه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، افزود: سفر به شهرهای زرد در استان‌های مسافر پذیر (استان‌های شمالی، مشهد، اصفهان و شیراز) هم ممنوع است.


 ایرج حریرچی گفت: مسافر پذیری در هتل‌های برخی شهرهای با وضع خوب کرونایی هم اگر مجوز داشته باشند با ۵۰ درصد ظرفیت امکانپذیر است.


 معاون‌کل وزیر بهداشت افزود: در کرونای معمولی دو هفته زمان نیاز بود تا بیشتر جامعه درگیر ویروس شود اما در کرونای جهش یافته این زمان خیلی کمتر است و مثل قبل دو هفته طول نمی‌کشد.


 حریرچی با بیان اینکه شیوع کرونا در خوزستان ما را نگران کرده است، افزود: وضعیت کشور به جز خوزستان کاهشی اما این وضعیت شکننده است. فعلاً برنامه ریزی جدی برای سفرهای نوروزی نداشته باشید.


| شناسه مطلب: 105273




کرونا و نوروز



نظرات کاربران