جهت رفاه حال زائران تعداد اتوبوس های مشهد افزایش می یابد جهت رفاه حال زائران تعداد اتوبوس های مشهد افزایش می یابد جهت رفاه حال زائران تعداد اتوبوس های مشهد افزایش می یابد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جهت رفاه حال زائران تعداد اتوبوس های مشهد افزایش می یابد جهت رفاه حال زائران تعداد اتوبوس های مشهد افزایش می یابد جهت رفاه حال زائران تعداد اتوبوس های مشهد افزایش می یابد جهت رفاه حال زائران تعداد اتوبوس های مشهد افزایش می یابد جهت رفاه حال زائران تعداد اتوبوس های مشهد افزایش می یابد

جهت رفاه حال زائران تعداد اتوبوس های مشهد افزایش می یابد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه اقدامات این سازمان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود، گفت: جهت رفاه حال زائران نوروزی تعداد اتوبوس های مشهد افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج ، مهدی یعقوبی در نشست خبری در تشریح اقدامات انجام شده در ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد گفت: در ایام پایانی سال اقداماتی مثل رنگ آمیزی جداول و مبلمان شهری، ریسه بندی و استفاده از المان‌ها در حال انجام است.


قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد افزود: در کنار شست‌وشو و رنگ آمیزی گسترده در سطح شهر و اطراف حرم مطهر رضوی گلکاری، ریسه‌بندی و نصب المان‌ها پیش از آغاز سال نو انجام می‌شود.همچنین با توجه به ادامه شیوع کرونا المان‌های تعاملی در نظر گرفته شده است.


وی با بیان اینکه جشنواره گل لاله امسال در پارک‌ها برگزار نمی‌شود، افزود: امسال جشنواره گل لاله نداریم زیرا ممکن است پروتکل‌ها اجازه حضور در پارک‌ها را ندهد. بالغ بر ۹۰۰ آدرس گل کاری داریم که ۳۲ مورد آن میادین ویژه است. در تأمین خاک غنی شده فضای سبز با بهره‌گیری از خاک برگ‌های جمع‌آوری شده و همچنین استفاده از خاک برداری‌های سطح شهر تقریباً به خودکفایی رسیده‌ایم.


یعقوبی با بیان اینکه ۲۰۰ ستون برای ریسه بندی در محورهای منتهی به حرم مطهر نصب کرده‌ایم ،گفت: در این نورپردازی‌ها از لامپ‌های کم مصرف استفاده کردیم.


وی درباره اقدامات پیشگیری از کرونا هم گفت: با توجه به احتمال افزایش زائران در ایام نوروز به دنبال این هستیم که ماسک در شهر توزیع کنیم، همچنین ۵۰۰ دستگاه اتوبوس منتهی به حرم مطهر افزایش پیدا می‌کند و سرفاصله زمانی حرکت مترو کاهش می‌یابد.


یعقوبی افزود: امسال به خاطر محدودیت کرونا جشنواره عکس نداریم. المان‌ها را هم طوری طراحی‌کردیم که تجمع رخ ندهد و زائران حضرت رضا (ع) بتوانند از این فضای زیبا نهایت بهره را ببرند .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران