دیدار رهبر کاتولیک‌های جهان با آیت‌الله سیستانی دیدار رهبر کاتولیک‌های جهان با آیت‌الله سیستانی دیدار رهبر کاتولیک‌های جهان با آیت‌الله سیستانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار رهبر کاتولیک‌های جهان با آیت‌الله سیستانی دیدار رهبر کاتولیک‌های جهان با آیت‌الله سیستانی دیدار رهبر کاتولیک‌های جهان با آیت‌الله سیستانی دیدار رهبر کاتولیک‌های جهان با آیت‌الله سیستانی دیدار رهبر کاتولیک‌های جهان با آیت‌الله سیستانی

دیدار رهبر کاتولیک‌های جهان با آیت‌الله سیستانی

رهبر کاتولیک‌های جهان با حضور در نجف اشرف با مرجع عالی قدر شیعیان عراق دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان دقایقی قبل با حضور در محل اقامت آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی قدر شیعیان عراق در نجف اشرف با ایشان دیدار کرد.


این نخستین باری است که پاپ به عراق سفر می‌کند. رهبر کاتولیک‌های جهان روز جمعه نیز با برهم صالح رئیس جمهور عراق دیدار کرد.


بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نشست پاپ فرانسیس و مرجع عالی قدر شیعیان عراق پشت درهای بسته برگزارمی شو وحدود یک ساعت به طول می انجامد.


پاپ فرانسیس همچنین در جریان دیدارهای خود در عراق یک هدیه به یکی از فرماندهان نیروهای حشد الشعبی در این کشور تقدیم کرد. پاپ فرانسیس تسبیح خود را به «ریان الکلدانی» یکی از فرماندهان مسیحی جنبش بابلیون وابسته به حشد الشعبی عراق داد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران