مشهد و بارگاه منور رضوی؛ غرق در عزا و ماتم شهادت امام موسی کاظم (ع) مشهد و بارگاه منور رضوی؛ غرق در عزا و ماتم شهادت امام موسی کاظم (ع) مشهد و بارگاه منور رضوی؛ غرق در عزا و ماتم شهادت امام موسی کاظم (ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مشهد و بارگاه منور رضوی؛ غرق در عزا و ماتم شهادت امام موسی کاظم (ع) مشهد و بارگاه منور رضوی؛ غرق در عزا و ماتم شهادت امام موسی کاظم (ع) مشهد و بارگاه منور رضوی؛ غرق در عزا و ماتم شهادت امام موسی کاظم (ع) مشهد و بارگاه منور رضوی؛ غرق در عزا و ماتم شهادت امام موسی کاظم (ع) مشهد و بارگاه منور رضوی؛ غرق در عزا و ماتم شهادت امام موسی کاظم (ع)

مشهد و بارگاه منور رضوی؛ غرق در عزا و ماتم شهادت امام موسی کاظم (ع)

مشهد و حرم مطهر رضوی در سوگ شهادت ابوالحسن موسی بن جعفر (ع) پدر بزرگوار حضرت رضا (ع) سیاهپوش شد و پرچم سیاه بر فراز گنبد مطهر رضوی به اهتزاز درآمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، صبح امروز در آستانه سالروز شهادت امام هفتم شیعیان حضرت امام موسی کاظم ، پرچم گنبد مطهر رضوی در فضایی سرشار از حزن و اندوه با حضور خادمان این بارگاه منور به نشانه عزا تعویض شد.


حرم ثامن الحجج (ع) خاستگاه و مأوای عاشقان و دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و در این شب نیز زائران و مجاوران با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برای عرض تسلیت به محضر فرزند بزرگوار ایشان در حرم مطهر رضوی حضور یافته اند.


به این مناسبت صحن‌ها و بست‌های حرم مطهر رضوی و ایوان‌های کوچک با نصب کتیبه‌های مشکی و با پارچه‌ها و پرچم‌های بزرگ مشکی، سراسر سیاهپوش شدند.


همچنین مراسم سوگواری شهادت باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر (ع) به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.


در سالروز شهادت این امام همام مصادف با سه شنبه ۱۹ اسفندماه، آیت الله علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی به ذکر فضائل و مناقب شخصیت بزرگوار حضرت موسی بن جعفر (ع) و حاج امیر عارف نیز به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.


این مراسم از ساعت ۱۰:۱۵ در رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران