شورای علمای اندونزی خواستار کمک‌ به یمن شد شورای علمای اندونزی خواستار کمک‌ به یمن شد شورای علمای اندونزی خواستار کمک‌ به یمن شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شورای علمای اندونزی خواستار کمک‌ به یمن شد شورای علمای اندونزی خواستار کمک‌ به یمن شد شورای علمای اندونزی خواستار کمک‌ به یمن شد شورای علمای اندونزی خواستار کمک‌ به یمن شد شورای علمای اندونزی خواستار کمک‌ به یمن شد

شورای علمای اندونزی خواستار کمک‌ به یمن شد

شورای علمای اندونزی در بیانیه‌ای خواستار جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم یمن شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، شورای علمای مسلمانان اندونزی روز دوشنبه(18 اسفند ماه) از مردم این کشور و سازمان ها و نهادهای حقوق بشری خواست تا با جمع آوری کمک، آن را برای مردم جنگ زده یمن ارسال کنند.


شورای علمای اندونزی همچنین از سازمان ملل متحد خواسته تا از مردم یمن که دچار فقر و گرسنگی هستند حمایت کند و از کمک های این سازمان به یمن قدردانی کرده است.


این نهاد اسلامی در اندونزی همچنین خواستار حل مسالمت آمیز بحران یمن، توقف جنگ و انجام گفت‌وگوها و مذاکرات میان طرف های درگیر شده است.


شورای علمای مسلمانان اندونزی از سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل متحد خواست تا به حل مسالمت آمیز بحران یمن کمک کنند.


عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.


نهادهای وابسته به سازمان ملل از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده‌اند که براثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران