مراسم معارفه معاون اموربین الملل بعثه مقام معظم رهبری مراسم معارفه معاون اموربین الملل بعثه مقام معظم رهبری مراسم معارفه معاون اموربین الملل بعثه مقام معظم رهبری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم معارفه معاون اموربین الملل بعثه مقام معظم رهبری مراسم معارفه معاون اموربین الملل بعثه مقام معظم رهبری مراسم معارفه معاون اموربین الملل بعثه مقام معظم رهبری مراسم معارفه معاون اموربین الملل بعثه مقام معظم رهبری مراسم معارفه معاون اموربین الملل بعثه مقام معظم رهبری

مراسم معارفه معاون اموربین الملل بعثه مقام معظم رهبری

جلسه معارفه حجت الاسلام والمسلمین خیاط معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری و آشنایی با همکاران این حوزه با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت در مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری که با حضور مدیران و کارکنان این حوزه برگزار شد، ضمن تجلیل از مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی معاون سابق امور بین الملل ، اظهار داشت: ایشان با تمام وجود در خدمت مجموعه بود و همواره تلاش می کرد کاری زمین نماند.


حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب با بیان اینکه انتخاب حجت الاسلام خیاط پس از بررسی گزینه های مختلف انجام شد، افزود: در انتخاب فرد جدید ویژگی های گوناگون از جمله تفکربین المللی، آشنایی به زبان خارجی، تسلط به مسایل سیاسی و برخورداری از دانش، علم و تجربه ، درکنار هم قرار گرفت و بررسی و ارزیابی شد.


وی با اشاره به سابقه همکاری حجت الاسلام خیاط با اموربین الملل بعثه در بیش از دو دهه گذشته، گفت: ایشان با این مجموعه آشنا هستند و علاوه بر فعالیت های بین المللی کار اجرایی نیز انجام داده اند.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه محورهایی را که باید درادامه ماموریت اموربین الملل مورد توجه قرار گیرد، برشمرد و ابراز امیدواری کرد آینده موفقی پیش روی این حوزه باشد.


برپایه این گزارش، درادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین خیاط در سخنانی لزوم تعامل بخش های مختلف برای بهره گیری مناسب ازظرفیت های حوزه بین الملل را یادآور شد و تصریح کرد: این حوزه باید متناسب با نیاز و شرایط رشد کند و بروز رسانی شود.


وی با بیان اینکه ماهیت حج بین المللی است، موسم حج را فرصت مناسبی برای ایجاد ارتباط با مسلمانان جهان دانست و برلزوم استمرار این ارتباط  در غیر از موسم حج تاکید کرد.


وی همچنین به بخشی از برنامه هایی که در حوزه بین الملل بعثه پیگیری خواهد کرد، اشاره و نگرش بین المللی، پیام رسانی، توقع کمتر و کار با انگیزه و بیشتر، پرداختن به دغدغه ها، سازماندهی، بازسازی با توجه شرایط روز، حفظ ارتباط با همکاران و استفاده از ظرفیت افراد، آموزش و دقت در گزینش را از آن جمله عنوان کرد. 




نظرات کاربران