مسجد توکیو پس از ۱۰ هفته بازگشایی شد مسجد توکیو پس از ۱۰ هفته بازگشایی شد مسجد توکیو پس از ۱۰ هفته بازگشایی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسجد توکیو پس از ۱۰ هفته بازگشایی شد مسجد توکیو پس از ۱۰ هفته بازگشایی شد مسجد توکیو پس از ۱۰ هفته بازگشایی شد مسجد توکیو پس از ۱۰ هفته بازگشایی شد مسجد توکیو پس از ۱۰ هفته بازگشایی شد

مسجد توکیو پس از ۱۰ هفته بازگشایی شد

مسجد توکیو در ژاپن پس از ۱۰ هفته تعطیلی، که به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام شده بود، بازگشایی شد و نمازگزاران با اقدامات ایمنی سخت‌گیرانه برای اقامه نماز جمعه حاضر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از «آناتولی»،مسجد جامع «توکیو»،پایتخت ژاپن پس از 10 هفته تعطیل بودن به دلیل محدودیت های کرونا ، روز جمعه 22 اسفند ماه درهای خود را به روی نمازگزاران باز کرد.


در حالی که قرار است مسلمانان برای اقامه نماز در مساجد جمع شوند، اقدامات سختگیرانه از جمله استفاده از ماسک صورت ، رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از سجاده های شخصی انجام خواهد شد.


این مسجد در پایان ماه دسامبر گذشته به عنوان بخشی از اقدامات جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در توکیو  که بیشترین آسیب دیدگی از ویروس کرونا را در میان شهرهای ژاپن داشت برای نماز جماعت بسته شد.


مسجد جامع توکیو که اکنون میزبان نمازگزاران برای برگزاری نمازهای جمعه و جماعت است  ظرفیت پذیرایی از 100  نمازگزار را دارد .


این مسجد اعلام کرده است که از پس نمازگزاران می توانند در همه نمازهای روزانه و جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور داشته باشند.


تعداد مبتلایان به کرونا در ژاپن در حال حاضر به 443 هزار و 714  نفر رسیده است که از این میان هشت هزار و 457 نفر جان خود را از دست داده اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران