8 کشته و 48 زخمی در انفجار هرات 8 کشته و 48 زخمی در انفجار هرات 8 کشته و 48 زخمی در انفجار هرات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
8 کشته و 48 زخمی در انفجار هرات 8 کشته و 48 زخمی در انفجار هرات 8 کشته و 48 زخمی در انفجار هرات 8 کشته و 48 زخمی در انفجار هرات 8 کشته و 48 زخمی در انفجار هرات

8 کشته و 48 زخمی در انفجار هرات

رئیس بیمارستان هرات در غرب افغانستان اعلام کرد: انفجار در هرات ۸ کشته و ۴۷ زخمی برجای گذاشت که اکثر زخمی های آن زنان و کودکان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمدرفیق شیرزی گفت: در انفجار روز جمعه(22 اسفند ماه) ۳ کودک، ۲ زن، یک نظامی و دو غیرنظامی دیگر کشته و ۴۷ تن از جمله ۲۰ زن، ۸ کودک، ۸ نظامی و ۱۱ غیرنظامی دیگر زخمی شده اند.


رئیس بیمارستان هرات افزود که زخمی ها به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار دارند اما وضعیت ۵ تن از زخمی های این رویداد وخیم می باشد.


براساس گزارش مقر لشکر ارتش در هرات افغانستان، گروه طالبان  حدود ساعت ۹ شب گذشته در منطقه چهاردهم شهر هرات به نام «دروازه قندهار» در نزدیکی پاسگاه پلیس در بین منازل مسکونی حمله انفجاری با خودرو انجام داد.


استانداری هرات اعلام کرده است: یک منزل مسکونی بر اثر این حمله فرو ریخته و شماری از اعضای خانواده زیر آوارمدفون شده اند و تلاش‌ برای بیرون آوردن آنها ادامه دارد.




نظرات کاربران