یورش صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی یورش صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی یورش صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یورش صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی یورش صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی یورش صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی یورش صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی یورش صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی

یورش صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی

نظامیان رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه به اسرای فلسطینی در زندان «ریمون» یورش بردند و اقدام به ضرب و شتم فلسطینیان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سلسله اقدامات خصمانه و تحریک آمیز نظامیان رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در زندان های این رژیم همچنان ادامه دارد.


بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه (24 اسفند ماه) به صورت وحشیانه به بخش هایی از زندان «ریمون» در اراضی اشغالی یورش برده و اسرای فلسطینی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.


رسانه های فلسطینی اعلام کردند که صهیونیستها پس از یورش به زندان ریمون حدود ۹۰ اسیر فلسطینی را از بندهای خود بیرون کشیده و آنها را بدون هیچگونه دلیلی به بخش های دیگر زندان منتقل کردند.


آخرین گزارش ها از وضعیت زندان ریمون حاکی از آن است که نظامیان رژیم صهیونیستی عملیات تفتیش گسترده ای را در سراسر زندان کلید زده اند.


شبکه الأقصی به نقل از اسرای زندان ریمون اعلام کرد: تحمل وضعیت کنونی در زندان دیگر میسر نیست.


این شبکه همچنین به نقل از اسرای فلسطینی گزارش داد که سلسله عملیات های تفتیش رژیم صهیونیستی در زندان ریمون، فضای تنش آلودی را در این زندان حاکم ساخته است. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران