رونمایی از موسوعه تسبیح کوثر برگزار شد

آیین رونمایی از موسوعه تسبیح کوثر باحضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیین رونمایی از موسوعه تسبیح کوثر تألیف استاد محقق حاج سید ابراهیم موسوی باحضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.


حجت الاسلام موسوی مؤلف موسوعه تسبیح کوثر در این مراسم با اشاره به آثار مرتبط با تسبیح حضرت زهرا(س) گفت: انگیزه ای که ما را به سمت تألیف این موسوعه سوق داد این بود که در کتب مرتبط به طور مفصل به تسبیحات حضرت زهرا(س) پرداخته نشده است.


زارع مسؤول تیم طراحی کتاب موسوعه تسبیح کوثر اظهار داشت: این کتاب در سه جلد طراحی شد و به برکت نام حضرت زهرا(س) موفق شدیم تا طراحی خوبی را برای آن ارائه دهیم که توسط اخوان همدانیان این کار انجام شد.


وی با اشاره به بهره گیری از کاغذ مرغوب در چاپ این اثر بیان داشت: از بهترین کیفیت چاپ وصحافی بریا این اثر استفاده شده و تلاش کردیم تا این اثر در خور نام حضرت زهرا(س) باشد.


زارع افزود: آنچه در چاپ یک کتاب حرف اول را می زندکیفیت صحافی آن است و در این کتاب شاهد بهترین کیفیت صحافی هستیم که به استحکام کتاب در استفاده طولانی مدت از آن کمک می کند.


گفتنی است واکاوی معارف ناب توحیدی و فاطمی از طریق تفقه و درایت در احادیث حضرات معصومین (ع)، به کارگیری تمام علوم معقول و منقول حوزوی برای ایصال به معارف فاطمی(س)، بررسی جامع و دقیق فروعات فقهی تسبیح حضرت زهرا (س) ، بررسی دقیق فقرات تسبیح زهرای مرضیه (س) از منظر فقه المعارف و شرح واژگان مغلق در پاورقی و شرح مفصل اصطلاحات علمی در پایان هر جلد  از ویژگی های این موسوعه است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران