بازداشت ده‌ها شهروند عربستانی به اتهام فساد بازداشت ده‌ها شهروند عربستانی به اتهام فساد بازداشت ده‌ها شهروند عربستانی به اتهام فساد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازداشت ده‌ها شهروند عربستانی به اتهام فساد بازداشت ده‌ها شهروند عربستانی به اتهام فساد بازداشت ده‌ها شهروند عربستانی به اتهام فساد بازداشت ده‌ها شهروند عربستانی به اتهام فساد بازداشت ده‌ها شهروند عربستانی به اتهام فساد

بازداشت ده‌ها شهروند عربستانی به اتهام فساد

عربستان سعودی از بازداشت 241 شهروند و ساکن این کشور از جمله کارمندانی از پنج وزارتخانه‌های سعودی به اتهام مشارکت در پرونده‌های فساد خبر داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سازمان نظارت و مبارزه با فساد عربستان سعودی اعلام کرد: ۲۴۱ شهروند و ساکن عربستان سعودی از جمله کارمندانی از وزارتخانه‌های کشور، بهداشت، آموزش و پرورش، امور شهر و روستا، مسکن، منابع انسانی و توسعه اجتماعی و همچنین از گمرک و موسسه پست را اخیرا به دلیل مشارکت در پرونده‌های فساد بازداشت کرده است.


 به گزارش پایگاه خبری اسپوتنیک، این سازمان در بیانیه‌ای که در توییتر منتشر کرد، گفت: افراد بازداشتی متهم به رشوه خواری، سوء استفاده از نفوذ کاری، کلاهبرداری و سوء استفاده از قدرت بودند و مراحل قانونی علیه آنها در حال آماده سازی برای ارائه به مراجع قضایی است.


 سازمان نظارت و مبارزه با فساد عربستان سعودی از شهروندان خواست که هرگونه سوء ظن به فساد مالی و اداری را به منظور محافظت و نگهداری  بیت المال گزارش دهند.


 این سازمان طی سال‌های گذشته ده ها مقام سعودی را بازداشت و به پرونده‌های مختلف فساد متهم کرده است.


در ژانویه گذشته رسانه‌ها گزارش دادند که سازمان نظارت و مبارزه با فساد سعودی یک شبکه فساد را کشف کرده است که موفق شده بود میلیاردها ریال به خارج از عربستان سعودی قاچاق کند.




نظرات کاربران